U deputatu di Adıyaman di u Partitu AK Yakup Taş hè statu addiu à u so ultimu viaghju

AK Party Adiyaman Deputy Yakup Tas hè stata felicitata per u so ultimu viaghju
U deputatu di Adıyaman di u Partitu AK Yakup Taş hè statu addiu à u so ultimu viaghju

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà chjamatu a famiglia di u deputatu di u Partitu AK Adıyaman, Yakup Taş, chì hà persu a vita in i naufragi di u terrimotu in Adıyaman, è hà trasmissu e so condolenze.

U presidente Erdoğan hà fattu una telefonata à u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì era in u Centru di Coordinazione di Disastri Adıyaman (Adıyaman Governorate) per sustene i sforzi di ricerca è salvata dopu à u terrimotu in a pruvincia. U presidente Erdoğan hà parlatu cù Ahmet Taş, u fratellu maiò di u deputatu di u Partitu AK Adıyaman Taş, chì hà persu a vita in u terrimotu attraversu Karaismailoğlu.

Esprimendu e so condolenze à a famiglia Taş, u presidente Erdoğan hà dettu: "Diu vi dà pacienza. U mo Signore, speru ch'ellu includa u nostru fratellu Yakup in a classa di i martiri. Di sicuru, a signora beie stu sorbettu di martiriu in listessa manera. Mandu i mo più sinceri saluti è amore à tutta a famiglia Taş. Viaghjàraghju in a regione, spergu chì mi fermaraghju ancu da Adıyaman. Che u mo Signore sia u nostru guida è aiutu. disse.

Dichjarà chì visitarà a regione, u presidente Erdoğan hà dettu: "Mandu i mo saluti è amore à tutta a famiglia è à tutti i mo fratelli è sorelle chì assisteranu à a preghiera funebre. Diu riposa l'anima. Manderemu a nostra Fatiha da Ankara inshallah ". disse.

U deputatu Taş hà dettu addiu à u so ultimu viaghju

Intantu, Yakup Taş, chì hè statu catturatu in un appartamentu di 10 piani in Adıyaman in u terrimotu, l'epicentru di u quale era in Kahramanmaraş è affettendu 9 pruvince, è hà persu a vita per esse sottu à e macerie cù a so famiglia per via di u colapsu cumpletu di l'edifiziu, hè statu addiu à u so ultimu viaghju.

Durante a preghiera funebre per a petra, i so parenti, parechji citadini è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Karaismailoğlu, anu pigliatu partitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*