Alstom è RegioJet firmanu un accordu per furnisce 13 locomotive Traxx MS3

Alstom è RegioJet Traxx MS firmanu un accordu per a fornitura di locomotive
Alstom è RegioJet firmanu un accordu per furnisce 13 locomotive Traxx MS3

Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, hà ricevutu un ordine da RegioJet, u più grande trasportatore ferroviariu privatu di passageru di l'Europa Centrale, per furnisce 13 locomotive Traxx MS3 per esse operate in a regione di l'Europa Centrale.

Queste novi locomotive seranu aduprate per viaghji domestici è transfrontalieri nantu à e rete elettrificate in a Repubblica Ceca, Slovacchia, Austria, Ungheria, Pulonia è Germania. Sò pensati per l'usu cù diversi sistemi di elettrificazione è sò dotati di un sistema di segnalazione ETCS Level 2 à fiancu di tutti i sistemi di signalazione convenzionale per i rispettivi paesi. E spedizioni sò previste per inizià in 2024.

Radim Jančura, pruprietariu di RegioJet, hà dettu: "Asperemu ulteriori consegne di a nova generazione di locomotive Traxx MS3. Operemu attualmente 18 locomotive multi-sistema, 3 di quali sò l'ultima generazione di Traxx MS22. Queste locomotive muderne sò una parte affidabile è pruvata di a nostra flotta di locomotive. In più di l'efficienza aumentata è di i costi operativi più bassi, e novi locomotive ci permettenu di espansione ulteriormente i nostri servizii di trasportu ferroviariu di qualità è muderni sottu a marca RegioJet in a Repubblica Ceca, trà altri paesi europei. À u listessu tempu, sti acquisti cunfirmanu chjaramente u nostru impegnu à investisce in a nova tecnulugia di treni chì porta più cunfortu à i passageri.

"RegioJet hè un cliente stimatu cù quale avemu un partenariatu longu è successu in l'industria locomotiva. Semu piacè di cuntinuà à cuntribuisce à fà u trasportu di passageri è di merci più efficiente è sustenibile in a regione di l'Europa Centrale cù queste locomotive 13 Traxx, chì venenu cù un regime di mantenimentu ottimizatu cù menu intervenzione. "Credemu chì stu cuntrattu apre a strada per altri cuntratti chì negoziemu cù RegioJet", hà dettu Dan Kurucz, Managing Director di Alstom Czech Republic è Slovacchia.

A piattaforma Traxx offre un disignu flessibile è modulare per parechje applicazioni è cunfigurazioni (AC, DC è multi-sistema) in Europa è e regioni vicine. L'approcciu putente è modulare di a piattaforma furnisce parechji benefici per l'applicazioni unichi è multi-paese.

A locomotiva Traxx di terza generazione offre prestazioni operative è affidabilità più altu è vene cun una efficienza energetica più altu cumparatu cù e versioni precedenti. Inoltre, l'intervalli di mantenimentu sò stati allargati da 33% per aumentà a dispunibilità è riduce i sforzi di mantenimentu. Più di 20 unità sò state vendute in l'ultimi 2.400 anni. Sò appruvati in 20 paesi è viaghjanu un totale di più di 300 milioni di km annu.

A nova locomotiva Traxx hè stata cuncepita in a stallazione di Alstom in Mannheim è fabbricata in a stallazione di Kassel (Germania). I bogies sò furniti da a pianta Siegen (Germania) è e strutture di u cascu sò fabbricati in Wroclaw (Polonia).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*