Alstom espande a pianta fotovoltaica di a so pianta di Trapaga

Alstom espande a pianta fotovoltaica di a so pianta di Trapaga
Alstom espande a pianta fotovoltaica di a so fabbrica in Trápaga

Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, installazione fotovoltaica Cummissione di 2021 pannelli solari novi à i 91 digià stallati in u 30 à a pianta di Trapaga in u Paese Bascu. L'energia tutale generata, chì serà di 50.000 15 kWh annu, pruducerà XNUMX% di l'energia tutale cunsumata da a facilità.

L'installazione generà abbastanza energia per alimentà elementi cum'è l'illuminazione, l'equipaggiu di l'informatica d'uffiziu, è i punti elettrici di a linea di produzzione. Riduce ancu u cunsumu d'energia à l'ora di punta quandu hè necessariu più putere. U situ hà ancu un cuntrattu di furnimentu d'electricità rinnuvevule 100% per tutte e so operazioni.

Diego García, Managing Director di a zona industriale di Trápaga, hà dettu: "Cù stu novu equipamentu, a pianta stabilisce una nova tappa in u raggiungimentu di l'obiettivi di sustenibilità è di riduzione di l'impronta di carbonu di Alstom di e so operazioni. Cum'è una cumpagnia, simu impegnati à riduce l'impronta di carbone di tutte e nostre operazioni. Sviluppemu suluzioni di mobilità sustenibile per avanzà versu una sucità neutrale in carbonu, ma cù un mudellu di cummerciale rispunsevuli suciali è ambientali ".

Inoltre, Alstom s'impegna à ottene u carboniu nettu zero in a catena di valore per u 2030, cù i seguenti obiettivi di emissioni per u 2050 basatu nantu à dati scientifichi:

  • Riduzzione di 2021% di l'emissioni dirette è indirette di CO22 in i stabilimenti Alstom paragunatu à l'annu fiscale 2/40.
  • Riduzzione di 2021% in emissioni indirette da l'usu di prudutti venduti in gCO22/pass.km è gCO2/ton.km paragunatu à l'annu fiscale 2/35.

A località basca sviluppa misure di efficienza energetica per assicurà a gestione curretta di e risorse, è ancu l'usu di l'energia rinnuvevuli. Cusì, u cunsumu d'energia hè constantemente monitoratu per fà aghjustamenti è riduce u cunsumu generale. Numerosi investimenti sò fatti in installazioni (sistemi di illuminazione, climatizazione, domotica, isolamentu termale, etc.) per riduce u cunsumu tutale di energia.

A fiancu di 200 impiegati, a fabbrica Alstom di Bizkaia cuncepisce, gestisce è furnisce sistemi di propulsione è trazione elettrica per tutti i tipi d'applicazioni ferroviarie in tutte e fasi di potenza: per i veiculi per e linee interurbane (locomotive, treni ad alta velocità, treni regionali è suburbani) è sistemi di trazione di linee urbane. trasportu (metro, monorail, tram).