Ankara Metropolitana piglia azzione per guarì e ferite di u terrimotu

Ankara Büyükşehir piglia azzione per guarì e ferite di u terrimotu
Ankara Metropolitana piglia azzione per guarì e ferite di u terrimotu

A Municipalità Metropolitana di Ankara era in alerta dopu à i terrimoti. In u so video post nantu à i so cunti di e social media; Nutendu chì 129 veiculi è 339 persone di tutte e unità è filiali di ABB, in particulare Ankara Fire Department, sò partiti per e regioni di u terremotu, u presidente di ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Continueremu à travaglià ininterrottamente in coordinazione cù tutte l'istituzioni statali per guarì e ferite. di u disastru".

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà mobilizatu tutte e so unità è risorse dopu à i terrimoti accaduti unu dopu l'altru in Gaziantep è Kahramanmaraş.

Dopu à u terrimotu, chì l'epicentru era u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì l'effetti si sò sentiti in 10 pruvince, e squadre ABB partenu per a zona di disastru.

YAVAŞ: "U NUMRU CRESCE OGNI MINUTU"

Mansur Yavaş hà annunziatu chì e squadre di a Municipalità Metropolitana di Ankara partenu per e zone di u terrimotu cù un post video nantu à i so cunti di e social media, è hà dichjaratu chì un totale di 129 veiculi è 339 persone sò partiti per a regione.

Nutendu chì in a prima tappa, 2 veiculi di salvezza è 20 persunali di l'Ankara Fire Brigade sò stati spediti in a regione in aereo, Yavaş hà dettu: "In seguitu, un totale di veiculi 9, cumprese i cani di salvezza K21 è i veiculi di salvezza, è 89 culleghi di Ankara. Fire Brigade, spustatu in a regione ".

Yavaş hà aghjustatu chì u persunale 126 è i veiculi 72 appartenenti à u Dipartimentu di l'Affari Tecnici eranu in strada per sustene u travagliu in a regione, è hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì:

"U nostru dipartimentu di servizii suciali hà 5 veiculi è 20 persone, a nostra cumpagnia BELPA hà 2 camioni, 1 cucina mobile, 12 veiculi è 42 persone, ASKİ 7 camions, Seğmen Su 1 camion, Estetica Urbana 4 veiculi è 8 persone, Halk Ekmek hà 2. forni di pani mobile è persunale 16. Si n'andò cun. Finu à avà, 129 veiculi è 339 persunale di a Municipalità Metropolitana di Ankara si sò spustati in a zona di u terrimotu. Sta figura cresce ogni minutu. Mandemu ancu qualsiasi supportu chì pò esse necessariu à a regione, cum'è forniture di salute, mantelli, generatori, toilette mobili, pannolini, scarpi, mantelli è banche di energia cù torcia. Continueremu à travaglià in coordinazione cù tutte l'istituzioni di u guvernu per guarì e ferite di u disastru. "Vogliu a misericordia di Diu à i nostri citadini chì anu persu a vita, e mo condolenze à i so parenti è i so amati, è vogliu una ricuperazione rapida à i nostri citadini feriti".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*