A Municipalità Metropolitana di Antalya Custruisce Caravan Park

A Municipalità Metropolitana di Antalya sta custruendu un Parcu di Caravane
A Municipalità Metropolitana di Antalya Custruisce Caravan Park

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà iniziatu u Prughjettu "Caravan Park" in Konyaaltı, induve i vacanzieri di caravane lucali è stranieri chì visitanu a cità ponu stà in una zona più sicura è cunfortu. U Parcu Caravane, custruitu in l'area daretu à Minicity, averà una capacità di 50 caravane.

In u risultatu di l'intensu interessu di i vacanzieri chì viaghjanu à a famosa spiaggia di Konyaaltı in caravana in l'ultimi anni, ci era una carenza di parcheghju in parechje strade è strade vicinu à a spiaggia. Pigliendu azzione annantu à questu, a Municipalità Metropolitana di Antalya hà iniziatu u prughjettu di u Parcu di Caravane in u Distrettu di Konyaaltı Arapsuyu Neighbourhood cù una capacità di 50 caravane, chì includeranu l'electricità, l'infrastruttura è e zone di rinforzu suciale.

400 metri da a spiaggia

In u risultatu di a crescente densità di i veiculi di caravane in è intornu à a spiaggia di Konyaaltı, u prublema di parcheghju incontrollatu in i carrughji è i viali è u so impattu negativu nantu à u flussu di trafficu, hè statu decisu di creà una nova zona di parcheghju di caravane in l'Assemblea di ghjugnu. Municipalità Metropolitana. L'attività di custruzzione hà iniziatu nantu à una zona di 6 mila 500 metri quadrati in u distrittu di Arapsuyu cù u travagliu iniziatu da a Direzzione di a Branca di Investimenti di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana. A zona, chì si trova à 400 metri da a spiaggia di Konyaaltı, hè ancu vicinu à i trasporti publichi è i centri commerciali.

Cucina, Buffet, Lavanderia

U parcheghju, chì hà una capacità di 50 caravane, averà ancu infrastruttura elettrica è idraulica per risponde à tutti i bisogni di caravane. Ci sarà un buffet, lavanderia, cucina, bagnu è toilette in u Parcu Karavan, induve e famiglie ponu stà in sicurezza è cunfortu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*