Cummemoratu u 92u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Denizli

Anniversariu di l'arrivu d'Atatürk à Denizli Cummemoratu
Cummemoratu u 92u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Denizli

U 92 anniversariu di l'arrivu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk in Denizli hè statu cummemoratu. Enfatizendu chì Denizli era sempre cù u so babbu, u sindaco Zolan hà dettu: "Avemu accoltu u nostru babbu in a nostra cità, induve hè vinutu 92 anni fà, è l'accoltamu cù u stessu spiritu è ​​entusiasmu".

U 92 di lugliu, a piazza di i Martiri di Delikliçınar hè stata celebrata una ceremonia di commemorazione à l'occasione di u 15 anniversariu di l'arrivu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica Turca, in Denizli. A cerimonia hè stata assistita da u vice-guvernatore di Denizli, Mehmet Okur, u cumandante di a guarnigione Ertan Dabi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli Osman Zolan, u rettore di l'Università di Pamukkale Prof. Dr. Ahmet Kutluhan, sindaci di distrittu, rapprisentanti di partiti pulitichi è urganisazioni non governamentali, veterani, parenti di martiri è citadini anu assistitu. À a cerimonia, chì hà iniziatu cù a deposizione di una ghirlanda à u Monumentu Atatürk è u cantu di l'Innu Naziunale, un spettaculu di ballu folk hè statu presentatu da l'Ensemble di Danza Folk di a Municipalità Metropolitana di Denizli. U presidente Zolan, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a ceremonia, hà dettu: "U 4 di ferraghju 1931, u fundatore di a nostra Republica, u cumandante in capu di a nostra Guerra d'Indipendenza, Mustafa Kemal Atatürk, hè ghjuntu in a nostra cità è hà onoratu a nostra cità."

"U nostru Denizli hè diventatu una cità chì hè indicata da i diti"

U presidente Osman Zolan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Hè assai preziosu per noi chì u nostru antenatu hà visitatu Denizli. Si dice ch'ellu hà utilizatu l'espressione "Questu hè un grande paese" annantu à Denizli, chì tutti sapemu, quellu ghjornu. Di sicuru, Denizli era assai luntanu da u so locu attuale à quellu tempu. Ma a nostra cità hà dimustratu u più altu livellu di sforzu per alzà sopra à u livellu di a civilizazione cuntempuranea chì Atatürk hà dimustratu, è hè diventatu una cità prominente di u nostru paese cù a so infrastruttura, superstruttura, spazii verdi, unità è sulidarità in l'educazione, l'arte, a cultura, industria, sport. Dichjarà chì hè u centenariu di a fundazione di a Republica, u sindaco Zolan hà dichjaratu chì farà sforzi per spiegà a so impurtanza è hà dettu: "Avemu accoltu u nostru antenatu in a nostra cità, induve hè vinutu 92 anni fà. L'accoltamu cù u listessu spiritu, u listessu entusiasmu. Continueremu sempre à marchjà inseme versu i scopi chì hà dimustratu ".

U guvernatore ad interim Okur: "Felicitemu l'onore di u nostru populu"

U vice-guvernatore di Denizli, Mehmet Okur, hà dettu ch'elli eranu felici è fieri di u 92 anniversariu di a visita di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica, à Denizli. U guvernatore ad interim Okur hà dettu: "92 anni fà oghje, u nostru populu, chì hà amparatu chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk vene in a nostra cità, hà riempitu l'area di a stazione è li hà accoltu cun grande entusiasmu. Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà vistu l'amore infinitu, u sustegnu è a devozione di u populu di Denizli à ellu. Felicitate u nostru populu in questu ghjornu d'onore ", disse. Dopu à i discorsi, i studienti chì anu classificatu in l'Atatürk Run è u cuncorsu di pittura sò stati premiati.

L'arrivu di Atatürk in Denizli hè cummemoratu cù diversi avvenimenti

Per d 'altra banda, diverse attività sò urganizate in quantu à a visita di Atatürk à Denizli. L'inaugurazione di a mostra, chì include fotografie è pitture di a visita di Atatürk à Denizli, in a Sala di Esposizione Turan Bahadır di a Municipalità Metropolitana hè stata tenuta da u sindaco Zolan è u so entourage. In u scopu di a visita di Atatürk à Denizli, u membru di a Facultà PAU Dr. Una cunferenza nantu à e Riflessioni di Stampa di l'Arrivu di Atatürk in Denizli hè stata tenuta à u Teatro di Camera Çatalçeşme da Nezahat Belen.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*