A prima pianta cilindrica di batterie di lithium-ion d'Europa produce 24 mila batterie ogni ghjornu

Migliaia di batterie sò prodotte ogni ghjornu in a prima pianta cilindrica di batterie di lithium-ion d'Europa.
A prima pianta cilindrica di batterie di lithium-ion d'Europa produce 24 mila batterie ogni ghjornu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà inspeccionatu u primu è unicu stabilimentu cilindrico di produzzione di batterie di lithium ion d'Europa, stabilitu da ASPİLSAN Energy cù un investimentu di 1,5 miliardi di lire, chì hè statu ufficialmente apertu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà inspeccionatu u primu è unicu stabilimentu di pruduzzione di batterie di lithium-ion cilindrica in Europa, stabilitu da ASPİLSAN Energy cù un investimentu di 1,5 miliardi di lire, chì hè statu ufficialmente apertu da u presidente Recep. Tayyip Erdoğan. Nutendu chì l'industria di l'energia passa per una trasfurmazioni maiò, u Ministru Varank hà dettu: "Vulemu fà Turchia un attore impurtante in l'industria di e batterie è in e tecnulugia di almacenamento". disse.

U Ministru Varank, chì hà inspeccionatu e linee di produzzione di batterie di litiu, era accumpagnatu da u Vicepresidentu di u Gruppu di Partitu AK Mustafa Elitaş, l'ex Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Taner Yıldız è i funzionari di l'installazione.

Migliaia di batterie sò prodotte ogni ghjornu in a prima pianta cilindrica di batterie di lithium-ion d'Europa.

"Trasformazione seria"

U Ministru Varank hà dettu chì l'industria energetica passa per un grande cambiamentu è trasfurmazioni è hà dettu: "Ci hè una trasfurmazione assai seria in u settore energeticu, in particulare cù l'elettrificazione di l'automobile. E batterie di lithium ion sò attori assai impurtanti in questa trasfurmazioni. Supportemu l'investimenti in batterie di lithium-ion in Turchia. "Avemu sustinutu stu investimentu di ASPİLSAN cù i nostri incentivi". disse.

"Serà un ghjucadore impurtante"

U Ministru Varank hà dettu ch'elli anu ritruvatu e maniche per un investimentu di batterie per l'automobile in Turchia, inseme cù l'automobile turca Togg è Farasis, è hà dettu: "In novu, a cumpagnia globale Ford hà annunziatu chì farà un investimentu di batterie in Turchia. Inoltre, e diverse cumpagnie facenu attualmente investimenti in tecnulugia di almacenamento in Turchia. "Vulemu fà a Turchia un attore impurtante sia in l'industria di e batterie sia in e tecnulugia di almacenamento". disse.

"Produzzione di 24 mila unità"

Dichjarà chì ASPİLSAN hè una facilità stabilita attraversu u trasferimentu di tecnulugia, u Ministru Varank hà dettu: "Anu sviluppatu a tecnulugia inseme cù i so partenarii in Corea è sò attualmente pruducia quì. 18.650 mila di sti 24 batterie di mudelli ponu esse prudutte in questa facilità per ghjornu, è sò attualmente crescenu a produzzione gradualmente. Ci sò pruduzzione induve a produzzione passa da turnu unicu à turni 2. "Continueremu à travaglià per fà a Turchia un attore impurtante in questu campu". disse.

"A materia prima hè da Turchia"

Dichjarà chì assai di e materie prime utilizzate in e batterie sò attualmente dispunibili in Turchia cum'è minerali, u Ministru Varank hà nutatu chì cù l'estrazione di sti minerali è l'usu di tecnulugia di purificazione quì, pudemu veramente trasfurmà queste batterie in un statu in quale a tecnulugia hè sviluppati da noi stessi è e materie prime sò sviluppati è pruduciuti da noi stessi in i periodi chì venenu.

"Un elementu indispensabile"

U Ministru Varank hà dettu chì, cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, sustenemu stu settore, sta industria, è aghjunse: "Perchè l'elettrificazione, in particulare e vitture elettriche, hè un elementu assai impurtante è indispensabile à u mumentu. Spergu chì vedemu più ghjucadori in u periodu à vene è vedemu ancu chì ASPİLSAN pruduce mudelli di batterie cù capacità diverse ". hà cummentatu.

"U più grande fabricatore di batterie"

ASPİLSAN Energy hè stata fundata in u 1981. Operante in i settori di l'energia, l'industria di difesa è l'aviazione, a cumpagnia hè diventata a prima cumpagnia in Auropa à pruduce in massa batterie di lithium-ion rechargeable 18650 cilindriche. ASPİLSAN, chì produce ancu i primi è solu sistemi di batterie di l'aviò / elicotteru in Turchia chì utilizanu a chimica Ni-Cd, hè u più grande fabricatore di batterie di Turchia.

"19 per centu di u fatturatu va à R&D"

ASPİLSAN cuntinueghja u so travagliu cù u persunale 273. A cumpagnia, chì mira à un fatturatu di 2023 milioni di dollari è un esportazione di 44,8 milioni di dollari in 13,2, hà destinatu 2002 per centu di u so fatturatu à R&D in 19. ASPİLSAN, chì hà beneficiatu 163 milioni di lire da incentive basati nantu à u prughjettu finu à a data, hà u scopu di pruduce cellule di tipu prismaticu, chimica di Lithium Iron Phosphate (LFP), voltage 3.2 V è capacità di 100 Ah in u periodu à vene.

"U presidente Erdoğan hà apertu"

U fundamentu di u stabilimentu di Produzione di Batterie Cilindriche Li-ion, u novu investimentu di ASPİLSAN, hè statu stabilitu in Mimarsinan OSB in uttrovi 2020. A facilità hè diventata operativa in ghjennaghju 2022. A produzzione di massa di a prima batteria di lithium-ion di Turchia è di a regione hà iniziatu à a fine di ghjugnu 2022. L'apertura ufficiale di a stallazione hè stata fatta in lugliu 2022 cù a Cerimonia d'Apertura di Massa à a presenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in Kayseri.

Tutti i diritti appartenenu à Turchia

Tutti i diritti di pruprietà intellettuale è industriale di e batterie di lithium ion chì anu cuminciatu à esse prudutte appartenenu à ASPİLSAN, vale à dì Turchia. Batterie prudutte in a facilità pò funziunà à minus 30 gradi. Batterie chì cuntenenu l'ossidu di cobalt manganese di lithium riccu in nichel in a so chimica sò ricaricabili. E batterie cilindriche prodotte ponu esse aduprate soprattuttu in l'industria di difesa, radiu è ogni tipu di sistemi portatili. E batterie cilindriche trovanu ancu un postu in u campu civile. Batterie cilindriche sò aduprate in parechji spazii, da l'aspiratori à e biciclette elettriche, da e telecomunicazioni à i veiculi elettrici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*