Ministru Akar: "Più di 4 Mehmetçik travaglianu duramente in Hatay"

U Ministru Akar travaglia cù più di mille Mehmetciks in Hatay
U Ministru Akar "Più di 4 mila Mehmetçik travaglianu pocu in Hatay"

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, inseme cù u Ministru di a Salute Fahrettin Koca, hà fattu una dichjarazione à u Centru di Coordinazione d'Emergenza in Hatay, induve i sforzi di ricerca è salvezza cuntinueghjanu dopu à i terremoti chì anu affettatu 10 pruvince è l'epicentre di i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş.

Dichjarà chì u Mehmetçik cuntinueghja à fà u so megliu in u campu, u Ministru Akar hà dettu: "Facemu ogni sforzu per ottene sta lotta in u megliu modu fornendu persunale da tutta a 2ª Armata è l'unità di u TAF in u punente". disse.

Nutendu chì in più di u Mehmetçi, i travagliadori esistenti è u persunale tecnicu da fabbriche militari, cantieri navali è MKE sò stati purtati in a regione, u Ministru Akar hà cuntinuatu cusì:

"Da u primu mumentu di u terrimotu, avemu creatu stu Centru di Crisi di Emergenza per u nostru Ministeru. Da tandu, avemu coordinatu u nostru travagliu è u sviluppu rapidamente. Dopu à a creazione di stu centru di crisa, avemu prima stabilitu u ponte d'aiutu cù a nostra Forza Aria per furnisce a spedizione di u persunale è i materiali necessarii. Stu ponte hè sempre travagliatu. In questu sensu, avemu mobilizatu tutti i nostri aerei è in questu quadru, cuntinuemu à sustene stu trasferimentu di persunale è materiale cù più di 500 sortite di l'aeronave ".

U Ministru Akar hà ancu dichjaratu chì 41 di l'elicotteri dispunibuli sò attualmente in usu è a pianificazione hè fatta per aduprà quandu hè necessariu.

Dichjarà chì e cundizioni climatichi avversi ritardanu seriamente l'attività aeree à u principiu, u Ministru Akar hà dettu chì i dui aerei è elicotteri anu travagliatu comodamente in a regione per l'ultimi dui ghjorni.

HATAY HAALANI INIZIARÀ L'ATTIVITÀ ASAP

Dichjarà chì l'aeronave hà realizatu e so attività quì facendu 180 sortite ieri, u Ministru Akar hà dettu: "Attualmente, l'unicu aeroportu problematicu in a zona di u terrimotu hè l'aeroportu di Hatay, i nostri amichi travaglianu assai duru, è cumminciarà à operare prestu. quantu pussibule ". disse.

U Ministru Akar, chì hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à furnisce u sustegnu necessariu à Hatay assai più veloce una volta chì l'Aeroportu di Hatay hè operativu, hà dettu ch'elli cercanu di riunisce l'attività domestica è internaziunale in particulare in Incirlik, è chì anu ancu aduprà l'Aeroportu di Gaziantep in questu modu. .

U Ministru Hulusi Akar, spieghendu chì consegnanu i materiali è u persunale entranti per strada o aereo, è i prublemi urgenti à i punti ligati à l'elicotteri, hà dettu: "Finu à avà, u persunale tecnicu, in particulare i squadre di ricerca è salvata da Turchia è stranieri, anu dettu. hè statu consegnatu à a regione più di 9 mila ". disse.

Nutendu chì più di 350 tunnillati di materiali qualificati sò stati ancu trasferiti à i lochi in bisognu, u Ministru Akar hà dettu chì tutti l'aviò portanu malati, feriti o altri sopravviventi di u terremotu in bisognu durante u so ritornu.

U Ministru di a Difesa Naziunale, Hulusi Akar, hà dichjaratu ch'elli anu fattu u massimu sforzu per risponde à tutte e dumande di i funzionari è di i guvernatori di l'AFAD in u quadru di i so cuntatti è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu trasferitu u persunale necessariu da e nostre Forze Terrestri, Navali è Aeree à a regione. In più di quelli esistenti, un totale di 39 battaglioni di cummandu sò stati trasferiti à a regione. Inoltre, i nostri 28 squadre di ricerca è salvezza è squadre d'aiutu cuminciaru à travaglià in a regione. Comu sapete, unu di i lochi più affettati da u terrimotu hè Hatay. Attualmente, più di 4 mila Mehmetçik sò in turnu in Hatay. Participanu à a lotta cù u so core è l'ànima ".

L'OSPITALE DI CAMPO

U Ministru Akar hà dichjaratu chì unu di i sviluppi impurtanti per dumane hè u trasferimentu di ospedali medichi è hà dettu: "Prima di tuttu, ci hè un ospedale di campu mandatu da i Stati Uniti. Avemu cumandatu u nostru elicotteru Chinook, chì chjamemu CH-47, per purtallu à Hatay. A partesi di dumani mane, pruveremu di purtarila quì è po mettela à u serviziu di i nostri citadini quì. hà datu l'infurmazioni.

Nutendu chì anu ancu apertu tutte e caserne è e facilità in i zoni di u terrimotu per i vittimi di u terrimotu, u Ministru Hulusi Akar hà dettu: "Avemu digià centri di furmazione militare è centri di furmazione estivi per studii à mediu è longu, sti centri sò stati messi in serviziu, e nostre vittime di u terrimotu anu cuminciatu à prufittà da elli ". disse.

Nutendu chì anu mandatu e cucine di campu è i forni, tende di clima friddu è generatori à a regione per l'usu in a guerra, u Ministru Akar hà dettu chì, in più di questi, anu distribuitu ogni tipu di vestiti è mantelli, chì sò resistenti à u friddu, à u terrimotu. vittime.

In più di questu, u Ministru Akar hà dettu chì anu ancu iniziatu a distribuzione di l'alimentariu è u pane in u quadru di bisogni urgenti, è chì sti travaglii cuntinueghjanu in coordinazione cù i Governatori, aghjustendu: "Siccomu ci hè statu un terremotu, avemu distribuitu un totale di 600 mila pacchetti alimentari è 250 mila pani à i nostri citadini finu à avà ". disse.

PASTI CALDI PER 40 MIL GIORNU DI POPPI

U Ministru Akar hà dichjaratu chì, cù e misure chì anu pigliatu, anu ghjuntu à u puntu induve ponu serve pasti caldi à 40 mila persone à ghjornu, è chì l'utilizanu in modu efficace.

Dichjarà chì u prublema di u carburante hè u prublema più fastidiosa in a regione, u Ministru Akar hà dettu: "In questu sensu, avemu ancu offertu u carburante utilizatu da l'OTAN, chì chjamemu "NATO POL", da i nostri propri stocks, à u serviziu. di u nostru populu in una manera, cù metudi apprupriati. Dopu chì e prucedure necessarie sò finite, hè pussibule di prufittà di questu oliu è di sti magazzini in pruvince, è avemu aduprà ancu questu ". disse.

TRAVAILU ATTUALMENTE IN GOLFO D'ISKENDERUN CON 22 NAVI

Ricordendu chì l'ospedale di campu chì appartene à u TAF hè statu stabilitu in Kahramanmaraş è hà cuminciatu à serve da ieri, u Ministru Akar hà dettu:

"In più di tutti questi, in più di i travaglii chì facemu in terra è in l'aria, ci hè ancu un modu di trasportu i materiali, u persunale è i materiali da u punente à u livante, à a baia di Iskenderun, è à u punente, per utilizendu i nostri veiculi marittimi, u ponte di trasportu hè statu stabilitu. Operemu attualmente in a Baia di Iskenderun cun un totale di navi 22, principalmente TCG Iskenderun, Sancaktar, Bayraktar, Osmangazi. Da questi, l'equipaggiu di custruzzione hè mandatu à a regione, materiali cum'è tende è cusì sò mandati ".

U Ministru Akar hà ancu dichjaratu chì i servizii di salute sò furniti nantu à queste navi è hà dettu: "Bayraktar hè statu messu in ordine di l'uspidale, e misure necessarie sò state prese quì, cumincianu à furnisce servizii di salute in a regione da dumane". disse.

U Ministru di a Difesa Naziunale, Hulusi Akar, hà dettu ancu chì cum'è un ministeru da u primu mumentu di u terrimotu, anu direttu tuttu u persunale à i Centri di Sangue di a Crescente Rossa per a donazione di sangue è hà dettu: "E Forze Armate Turche sò à u serviziu è à u serviziu di a nostra nobile nazione, cù quale simu inseme in dulore è orgogliu, cum'è sempre, in questi ghjorni difficili ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*