Ùn vi lasciate micca ingannatu da a bugia 'Bankok 8.5 Earthquake Video'!

Ùn vi lasciate micca ingannatu da u Bankok Earthquake Video Lie
Ùn vi lasciate micca ingannatu da a bugia 'Bankok 8.5 Earthquake Video'!

Dui terremoti maiò centrati in Kahramanmaraş scuzzulò tutta a Turchia. Mentre tunnellate d'aiutu sò mandati à l'area di u terrimotu, i sforzi di salvezza cuntinueghjanu senza interruzzione. Dopu à u terrimotu, Turchia hà cuminciatu à aiutà i vittimi di u terrimotu cun un core. Certi pirsuni applicà per famiglie d'accoglienza per i zitelli chì anu persu a so famiglia è i parenti, mentre chì certi citadini pensanu cumu si ponu aiutà a regione dopu à u terrimotu. Ma i cattivi sò ancu à u travagliu.

Sicondu una dichjarazione chì circula nantu à e social media, un missaghju chì cuntene un software infettatu hè mandatu à l'utilizatori via piattaforme di messageria populari cum'è WhatsApp è Telegram. In u missaghju in quistione, si dice chì ci hè statu un terremotu di magnitudine 8.5 in Bangkok è ci hè un video nantu à stu terrimotu.

Tuttavia, l'esperti in cibersicurezza avvisanu chì, se riceve un tali missaghju, ùn deve esse micca apertu, è s'ellu ci hè un ligame, ùn fate micca clic, è se ci hè un video o una foto, ùn deve micca scaricallu in u vostru telefunu. .

In quantu à u messagiu spam, certi cunti di cibersecurità in Twitter anu dettu: "Ùn rispettate micca u cuntenutu spartutu nantu à i canali suciale cù u sughjettu di 'Virus Spreading Bangkok 8.5 Earthquake Video'. U cuntenutu in quistione hè u travagliu di un ingannu infundatu dapoi u 2017 ". dice.

Inoltre, i sperti di cibersecurità dicenu chì se cliccate nantu à u ligame in u messagiu cù u sughjettu "Video di u terremotu di magnitudine 8.5 in Bangkok", u mo ransomware infettatu infettarà u dispusitivu è arrubbarà i dati è i soldi di l'utilizatori attraversu l'applicazioni bancarie installate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*