U presidente Altay: "Avemu cuminciatu à mette i primi Containers in a nostra cità di Container in Hatay"

U presidente Altay Avemu cuminciatu à pusà i primi containeri in a nostra cità di container in Hatay
U presidente Altay "Avemu cuminciatu à mette i primi contenitori in a nostra cità di cuntainer in Hatay"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì l'infrastruttura di a prima fase di a cità di cuntainer chì stabilisceranu inseme cù e camere è e municipalità di distrittu in Konya in Hatay, chì hè stata affettata da u terrimotu, hè stata cumpletata è i primi cuntenituri sò stati. statu postu. U sindaco Altay hà dettu: "I travaglii di l'infrastruttura di a nostra cità di containeru di a seconda tappa cuntinueghjanu à piena velocità. Cuntribuisceremu à u prublema di rifuggimentu di i nostri sopravviventi di u terrimotu cù e nostre cità di cuntainer cù un totale di 1.000 containeri, chì compieremu u più prestu pussibule è stabiliremu in duie regioni diverse ".

I cuntenituri anu cuminciatu à esse piazzati in a prima fase di e cità di cuntainer chì a Municipalità Metropolitana di Konya stabiliscerà in duie regioni diverse in Hatay cù e camere è e municipalità di distrittu in Konya.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì da u primu ghjornu di i terrimoti devastanti chì anu spazzatu tuttu u paese u 6 di ferraghju, anu mobilizatu tutti i mezi in Hatay per guarì e ferite di e vittime di u terrimotu.

Nutendu chì cum'è a Municipalità Metropolitana di Konya, una tappa impurtante hè stata ghjunta in i travaglii realizati per risponde à ogni tipu di bisogni umani cum'è infrastruttura, logistica, opere d'acqua, cucine mobili, cumunicazione è fornitura di energia in a regione di u terrimotu, u sindaco Altay. hà dettu: "A nostra Càmera di Cummerciu di Konya, a nostra Càmera di l'Industria, a nostra Scambio di Commodity è Karatay, Avemu cuminciatu à mette i primi cuntenituri cumpiendu i travaglii di l'infrastruttura in a prima fase di e cità di cuntainer, chì custruiremu inseme cù u Meram. e Municipalità di Selçuklu, custituiti da 487 cuntainer.

L'INFRASTRUTTURA L'Opere nantu à a seconda tappa di a cità di u containeru cuntinueghja

Dichjarà chì, cum'è Konya, u travagliu per a seconda tappa di a cità di containeru in a so cità surella, Hatay, cuntinueghja intensamente, u sindaco Altay hà dettu: "Ancu quì, i nostri squadre KOSKİ anu coperto una distanza significativa in l'infrastruttura è l'opere di fognatura. Cumpiendu a seconda fase u più prestu pussibule, cuntribuiscemu à u prublema di rifuggimentu di e nostre vittime di u terrimotu cù e nostre cità di cuntainer di 1.000 containeri, chì stabiliremu in duie regioni diverse. Cum'è Konya, cù i nostri cumuni, camere, urganisazioni non governamentali è filantropi, cuntinuemu à fà a nostra parte per guarì e ferite da u primu ghjornu di u disastru. Chì u mo Signore ùn pruvà più a nostra nazione cù tali disastri. Felicitazioni di novu ", disse.