U presidente Büyükkılıç hà esaminatu i travaglii d'aiutu à a stazione di Kayseri

U presidente Buyukkilic hà esaminatu i travaglii d'aiutu à a stazione di Kayseri
U presidente Büyükkılıç hà esaminatu i travaglii d'aiutu à a stazione di Kayseri

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì l'aiutu hè ghjuntu in e zone di u terrimotu per ferrovia, è ancu per strada è aereo, è hà dettu chì e squadre metropolitane anu ancu realizatu un travagliu di coordinazione in a stazione di Kayseri.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù u sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar, hà visitatu e squadre è i vuluntarii chì travaglianu in a Stazione Ferroviaria di Kayseri per guarì e ferite di u terrimotu è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'aiutu mandatu à e regioni di u terrimotu.

ISTRUZIONI IMMEDIATE DA BÜYÜKKILIÇ PER LA SPEDIZIONE DI MATERIALI D'AIUTO

Durante a so visita à a Stazione Ferroviaria di Kayseri, u presidente Büyükkılıç hà risoltu immediatamente una dumanda in quantu à a spedizione di materiali d'aiutu. Büyükkılıç, à a dumanda di u Vice Sindaco di Melikgazi, Turan Akdağ, hà chjamatu u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Hüseyin Beyhan per u telefunu, à a dumanda di trasportu qualchi materiali d'aiutu da l'autostrada in camion à u magazzinu in a Zona Industriale Organizzata Mimar Sinan, è ch'elli sò stati trasportati da altri veiculi.instruitu per risolve.

U sindaco Büyükkılıç, chì hà ringraziatu e squadre è i vuluntarii chì anu travagliatu cun grande devozione per guarì e ferite di u terrimotu in a Stazione Ferroviaria di Kayseri, hà dettu: "I nostri sforzi per aiutà e regioni di u terrimotu cuntinueghjanu intensivamente. Cum'è a municipalità metropolitana di Kayseri, avemu fattu tuttu ciò chì avemu da fà cù devozione è sforzu da u ghjornu di u terrimotu, è continueremu in tuttu u prucessu. In più di l'autostrada è a via aerea, l'aiutu ghjunghje à e zone di disastru per ferrovia. Avemu ricevutu infurmazioni nantu à l'aiutu mandatu à a zona di u terrimotu ", disse.

Büyükkılıç hà dettu chì a banda di mubilizazione di l'aiutu cuntinueghja, "Furnemu a coordinazione logistica di i materiali d'aiutu raccolti in a stazione di Kayseri. "Grazie à Diu, u nostru #Kayseri hè un polsu, i nostri citadini sò un core", disse.