Mobilizazione "Container City" da BTSO à Zona di Terremotu

"Mobilizazione di a Città di Container da BTSO à a Zona di Terremotu"
Mobilizazione "Container City" da BTSO à Zona di Terremotu

U mondu cummerciale di Bursa hè diventatu un core per guarì e ferite causate da i terremoti in Kahramanmaraş, chì hè qualificatu cum'è u disastru di u seculu. Pigliendu l'azzione da e prime ore di u terrimotu, BTSO, chì hà furmatu un desk di crisa sottu a dirigenza di l'Uffiziu di u Governatore di Bursa è in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà mandatu 52 camioni d'aiutu à a regione in cunfurmità cù i bisogni di e vittime di u terrimotu cù i so bisogni. più di 561 mila membri. Cuntinuendu i so sforzi per u sustegnu di l'alimentariu è di i pasti caldi per a regione, BTSO hà ancu pigliatu l'azzione per stabilisce una cità di cuntenituri 1.000 in a zona di u terrimotu cù i cuntributi di u mondu cummerciale.

BTSO, l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale di Bursa, cuntinueghja à mobilizà tutte e so opportunità per e vittime di u terrimotu. BTSO, chì hà iniziatu sforzi di succorsu d'urgenza dopu à i terremoti in Kahramanmaraş, u centru di quale hà affettatu 10 pruvince, hè statu 6 TIR d'acqua è cibo, 180 TIR di coperte è tende, 89 TIR di vestiti è stivali d'invernu, 76 TIR di riscaldatori è tende. stufe, è 23 camioni d'attrezzatura di cucina. , 15 sacchi di sonnu TIR, 4 pannolini TIR è alimenti, 12 prudutti TIR medichi è d'igiene, 15 cisterna di carburante, 12 generatori TIR è 15 attrezzature di custruzzione, in totale, anu consegnatu 120 camioni d'aiutu à u terrimotu. zona.

Bursa hè diventata un core

Sottu a dirigenza di BTSO, a "Reunione di Supportu è Coordinazione di Zona di Disastru" hè stata tenuta in l'Edificiu di u Serviziu di a Camera. Parlendu à a riunione induve u cumitatu BTSO, u cunsigliu è i membri di u cunsigliu anu participatu assai, u presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì Bursa hè una cità cù imprenditori è imprenditori esemplari in competizione in filantropia. Dichjarà chì i membri di l'assemblea è di u cumitatu dimustravanu un esempiu di cooperazione è di sulidarità da u primu ghjornu di u terrimotu, Burkay hà dettu: "Dopu chì avemu principiatu a nostra campagna di aiutu, avemu ricevutu millaie di chjama da i nostri membri chì vulianu sustene. Ognunu hà fattu un grande sforzu per fà u so megliu. I materiali d'aiutu necessarii cuntinueghjanu à esse mandati in e zone di disastru per una settimana cù u vostru sustegnu. Da a machina di custruzzione à a logistica; Avemu mandatu 561 camioni d'aiutu, da l'alimentariu à l'alloghju, in e zone di disastru cù u sustegnu di i nostri rapprisentanti di l'affari ". disse.

BTSO hà iniziatu u travagliu per Container City

U presidente Burkay hà dettu chì, cum'è BTSO, anu iniziatu un prughjettu di "città di cuntainer" per risponde à i bisogni tempurane di refuggiu di i citadini affettati da u terrimotu cù u sustegnu di i nostri membri. Invitendu i rapprisentanti di u mondu cummerciale à sustene a campagna, u presidente İbrahim Burkay hà dettu: "Cum'è paese, simu assai tristi da unu di i più grandi disastri di terramoti in a storia. Senza precedente in u mondu, 2 terremoti maiò chì sò accaduti unu dopu à l'altru, sfurtunatamenti, anu causatu una grande distruzzione in 10 pruvince. Cum'è u mondu cummerciale di Bursa, avemu principiatu una mobilizazione cù tutti i nostri membri da u primu ghjornu di u terrimotu per guarì e ferite causate da u terrimotu. Unu di i bisogni più impurtanti in a regione avà hè un refuggiu. Ci sò millaie di famiglie chì e so case sò state distrutte è dannighjate. Avemu ancu iniziatu u nostru prughjettu di cità di cuntainer per risponde à i bisogni di refuggiu di queste famiglie ". usatu e frasi.

Target 1.000 Containers in a Prima Tappa

Dichjarà chì anu u scopu di stabilisce una cità in quale 1.000 case di cuntainer seranu situate in a regione cù u sustegnu di u mondu di l'affari, u sindaco Burkay hà dettu: "U costu di ogni casa di container di 21 metri quadrati, chì serà furnita è insulata apposta, hè 80 mila TL. A cità di cuntainer serà una suluzione impurtante per i bisogni tempuranee di refuggiu di e vittimi in e cundizioni invernali. Avemu u scopu di compie stu prughjettu u più prestu pussibule cù e donazioni di i nostri rapprisentanti di l'affari. Continueremu à stà vicinu à e vittime di u terrimotu cù tutte e nostre forze in questu grande disastru ". disse.

Supportu per l'alimentazione è i pasti caldi

U presidente di u Cunsigliu di BTSO Burkay hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à furnisce pacchi alimentari è supportu per i pasti caldi à a regione cù i cuntributi di u mondu cummerciale di Bursa è hà dettu: "À questu puntu, avemu furmatu gruppi di travagliu. Tutti i nostri cumitati è cunsiglii sò inclusi in questi gruppi di travagliu. Cucine di campu di ogni ghjornu sò state stabilite in a regione. Avemu bisognu di furnisce l'aiutu alimentariu à a regione. Spergu chì, cù u sustegnu di i nostri rapprisentanti di l'imprese, trasmettemu a nostra assistenza à a regione in u modu più veloce è coordinatu pussibule. Cum'è u mondu di l'affari di Bursa, crede chì avemu da rializà u nostru duvere in gran parte, cum'è avemu fattu finu à avà. Vogliu ringrazià tutti i nostri membri per i so cuntributi è u sustegnu ". disse.

U presidente di l'Assemblea di BTSO, Ali Uğur, hà dichjaratu chì u mondu cummerciale di Bursa hà iniziatu una mobilizazione di vuluntarii sottu a guida di BTSO dapoi u terrimotu, è hà ringraziatu tutti i rapprisentanti di l'imprese per u so sustegnu.

Quelli chì volenu sustene a campagna ponu mandà u so aiutu per mezu di i numeri di contu nantu à u ligame btso.org.tr/kl/Yardim.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*