U trasportu in Bursa hè gratuitu per e vittime di u terremotu

U trasportu in Bursa hè gratuitu per e vittime di u terremotu
U trasportu in Bursa hè gratuitu per e vittime di u terremotu

A Municipalità Metropolitana di Bursa traspurtarà e vittime di u terrimotu chì venenu in Bursa da 10 pruvince induve u terrimotu hà avutu un effettu devastante, gratuitamente, nantu à e linee internu di a cità. Cù l'applicazione 'Sister Card', e vittime di u terrimotu prufittàranu di 6 corse per ghjornu gratuitamente.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà implementatu travaglii impurtanti da a ricerca è salvata à i servizii di infrastruttura in a regione per guarì e ferite di u terrimotu u più prestu pussibule, cuntinueghja à fà a vita di e vittime di u terrimotu più faciule cù i prughjetti suciale chì hà cumandatu. A municipalità metropolitana, chì hà apertu un magazinu in Merinos AKKM per e vittime di u disastru chì venenu da e regioni di u terrimotu è si sò stallati in Bursa, è risponde à tutti i so bisogni, da a ropa à l'igiene, hà avà attivatu l'applicazione "Sister Card" per u trasportu urbanu di e vittime di u terrimotu.

6 corse per ghjornu

I sopravvissuti di u terremotu chì venenu in Bursa cù a carta sorella, chì hà iniziatu l'applicazione, puderanu fà 6 carte d'imbarcu per ghjornu gratuitamente in tutte e linee di autobus è di metro chì portanu passageri in piedi in a cità. Quelli chì volenu prufittà di l'applicazione puderanu cumprà e so carte Kardeş da tutti l'uffizii di carte di Burulaş. Per l'applicazione chì solu i sopravviventi di u terrimotu prufittàranu, i citadini seranu dumandati à furnisce una fotocopia di a so residenza è l'identità, chì sò stati ottenuti da l'e-government è chì mostranu chì sò registrati in e zone di disastru. Inoltre, una foto di passaportu hè necessaria, è a foto pò ancu esse presa in digitale durante l'applicazione.

Hè statu dichjaratu chì l'applicazione, chì hè prevista per esse valida finu à u 31 di marzu à a prima tappa, pò esse allargata in cunfurmità cù i bisogni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*