Ghjochi è Libri per i Vittimi di u Terramotu di Bursa

Ghjochi è Libri per i Vittimi di u Terramotu di Bursa
Ghjochi è Libri per i Vittimi di u Terramotu di Bursa

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà travagliatu duru in ogni campu, da a ricerca è salvata à a rimozione di detriti, l'infrastruttura è u mantenimentu di e strade à l'aiutu suciale, ùn hà micca scurdatu di i zitelli chì sò vittime di u terrimotu. I ghjoculi è i libri da cullà per mezu di a campagna saranu consegnati à e vittime di u terrimotu in a regione.

Cuntinuendu i so sforzi cù u persunale 622, 102 equipaggiu pesante, 76 veiculi è 22 veiculi di ricerca è salvata per guarì e ferite in a regione dopu à i terrimoti chì soffrenu a Turchia, a Municipalità Metropolitana hà aghjustatu un novu à i so prughjetti di sustegnu di a vita suciale. A Municipalità Metropolitana, chì attira l'attenzione cù l'aiutu mandatu à a regione di u terrimotu è l'applicazione di magazinu speciale per e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Bursa, hà avà pigliatu azzione per e vittime di u terrimotu. A campagna "Spartemu i nostri ghjoculi è libri" hè stata urganizata per furnisce un supportu psicologicu à i zitelli chì anu sperimentatu un traumu severu per via di u terrimotu. I ghjoculi è i libri novi o solidi purtati da i vuluntarii saranu riuniti cù i zitelli in i spazii d'attività da creà in i zoni di terrimotu per scaldà i cori.

I vuluntarii chì volenu sustene a campagna puderanu lascià ghjoculi è libri novi è solidi in u Centru Culturale Tayyare, a Biblioteca di Setbaşı è u Museu di l'Industria Tessile Merinos finu à dumenica 19 di ferraghju trà 09.00 è 18.00.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*