A stallazione hà iniziatu in a cità di u containeru di Bursa

A stallazione hà iniziatu in a cità di u containeru di Bursa
A stallazione hà iniziatu in a cità di u containeru di Bursa

A municipalità metropolitana di Bursa, unu di i so compiti hè a creazione di cità di cuntainer in Hatay, induve unu di l'effetti più devastanti di u terrimotu hè statu sperimentatu, hà iniziatu l'assemblea di i primi containeri chì ghjunghjenu à a cità. U presidente Alinur Aktaş, chì hà esaminatu i travaglii di l'assemblea, hà dettu: "Semu felici se pudemu mette un sorrisu nantu à a faccia di a ghjente di Hatay è guarisce un pocu e ferite".

A municipalità metropolitana di Bursa, chì hè stata assignata à i distretti di Islahiye è Nurdağı in Gaziantep subitu dopu à u terrimotu chì hà stunatu Turchia è hà causatu una grande distruzzione in 11 pruvince, è si ritirò à Hatay, induve una grande distruzzione hè stata sperimentata l'ottu ghjornu di u terrimotu, cuntinueghja. per guarì e ferite in a regione. A municipalità metropolitana di Bursa, di quale unu di i trè compiti principali chì hà intrapresu in Hatay hè a creazione di cità di container, creà un totale di 110 mila cità di container in una superficie di 2 mila metri quadrati in trè regioni separati. Per permette à e vittime di u terrimotu di cuntinuà a so vita di ogni ghjornu in l'area di l'alloghju temporale, ci saranu un centru di salute, lochi di cultu, barbiere, parchi per i zitelli, tende multifunzione induve puderanu cuntinuà a so educazione formale, spazii di vita suciale cum'è caffetteria è lavanderia. Mentre chì 110 mila metri cubi di travagliu di scavi sò stati finiti in una superficie totale di 30 mila metri quadrati, 155 mila tunnellate di 90 mila tunnellate di riempimentu sò stati cumpletati. L'acqua potabile è e fognature in l'area induve venenu i primi cuntenituri sò stati custruiti da BUSKİ. L'assemblea di i primi cuntainer chì arrivanu in a regione hè principiata. I cuntenituri cù toilette, bagni è banchetti di cucina sò stati scaricati da i camioni è posti in a zona secondu u pianu.

"Custruemu mini case"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà fattu ispezioni in 3 regioni induve e cità di container seranu stabilite in u scopu di i so cuntatti in Hatay, hà ricevutu infurmazioni da u Subsegretariu Generale Ahmet Aka nantu à l'opere. Esprimendu ch'elli anu rializatu i so duveri in Hatay unu per unu dapoi u 8u ghjornu di u primu terremotu maiò, u sindaco Aktaş hà dettu: "Ci hè bisognu di case di cuntainer piuttostu cà di tende finu à chì" case permanenti sò custruite "per chì a vita torna. à u normale. In u mudellu "mini casa" cù toilette, bagnu, acqua, fognaria è elettricità, ci hè bisognu di cuntenituri induve u nostru populu pò cuntinuà a so vita. Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, avemu dettu chì avariamu stallatu 2000 mila cuntenituri. Çilek Furniture hà participatu à sta caravana cù 1000 containers, 400 containers da a nostra Càmera di Cummerciu è Industria, chì tende principalmente à residenze permanenti, è 2000 containers in totale cum'è Bursa, cù i cuntributi di a nostra Municipalità Metropolitana è i filantropi. Avemu cuminciatu à pusà cuntenituri in e sezioni induve l'infrastruttura è l'arrangiamentu di a terra sò stati cumpletati. A vita principia quì prestu. Se pudemu mette un surrisu nantu à a faccia di e nostre famiglie è guarì un pocu e ferite, saremu felici. Spergu chì, quandu sarà finitu, sperimenteremu sta felicità inseme cù i nostri citadini quì ".