Corso di preparazione universitaria gratuitu per e vittime di u terremotu chì venenu in Bursa

Corso di preparazione universitaria gratuitu per e vittime di u terremotu chì venenu in Bursa
Corso di preparazione universitaria gratuitu per e vittime di u terremotu chì venenu in Bursa

"In più di u travagliu chì hà realizatu in a zona di u terrimotu", a municipalità metropolitana cuntinueghja à guarì e ferite di e vittime di u disastru chì sò ghjunti in Bursa, è hà apertu e porte di i corsi gratuiti di preparazione universitaria di BUSMEK à i ghjovani vittime di u terrimotu. I graduati di u liceu chì venenu da 11 pruvince in a zona di u terrimotu è si stallanu in Bursa puderanu prufittà di corsi gratuiti.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà iniziatu a mubilizazione cù tutte e so unità immediatamente dopu à i terrimoti, chì eranu u disastru di u seculu, è hà participatu attivamente in a regione cù quasi mille persone è più di 300 veiculi è equipaggiu, cuntinueghja à guarì e ferite. . A Municipalità Metropolitana, chì attualmente assume a coordinazione di a distribuzione di l'aiuti in Hatay è hè incaricata di stabilisce toilette portatili è cità di tende è containeri, hà ancu accoltu e vittime di u terrimotu chì scappavanu da a regione è sò ghjunti in Bursa. A Municipalità Metropolitana furnisce tutte e necessità di e vittime di u disastru, cum'è l'alimentariu, u vestitu è ​​i materiali d'igiene, gratuitamente, in a tenda di fratellanza creata, è furnisce ancu un supportu psicologicu à e vittime minori di u terremotu sottu a tutela di furmatori esperti. Inoltre, a Municipalità Metropolitana, chì hà lanciatu l'applicazione Kardeş Card per chì e vittime di u terrimotu ponu prufittà di u trasportu publicu in a cità gratuitamente, ùn hà micca scurdatu di i ghjovani affettati da u terrimotu chì si preparanu per l'università.

A municipalità metropolitana di Bursa hà pigliatu cura di i graduati di u liceu chì sò stati catturati in u terrimotu mentre si preparavanu à l'università, è chì sò ghjunti à Bursa "temporareamente", lascendu e so speranze è i sogni sottu à e macerie ancu s'elli salvavanu a so vita. E porte di i corsi di furmazione gratuiti urganizati in u scopu di i Corsi d'Arte è di Formazione Professionale di a Municipalità Metropolitana di Bursa sò stati aperti à i ghjovani vittime di u terrimotu chì sò graduati di u liceu. I ghjovani chì volenu cuntinuà a so preparazione universitaria malgradu u disastru ponu registrà per prufittà di corsi gratuiti in l'uffiziu di gestione di BUSMEK in Atatürk Congress and Culture Center o chjamendu 0 (224) 254 30 30.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*