Riunione di Strategia Naziunale di Disastru CHP tenuta

Riunione di Strategia Naziunale di Disastru CHP tenuta
Riunione di Strategia Naziunale di Disastru CHP tenuta

U terrimotu datatu u 6 di ferraghju, centru in Kahramanmaraş, hà causatu una grande distruzzione chì avaria affettatu u futuru di u nostru paese. U mutivu principale chì magnifica a distruzzione di u terrimotu à una tale misura hè un approcciu di sviluppu urbanu chì s'inchina à prufittu, ignora a ragione scientifica è u benefiziu suciale, è a distruzzione istituzionale chì porta à una grande mancanza di coordinazione in a gestione di disastru.

U fattu chì i lochi cù u più densu di l'edifiziu in parechje zoni residenziali sò i zoni più affettati da u terrimotu hè u risultatu di a vuluntà pulitica orientata à l'affittu chì dà a custruzzione distorta è incontrollata. Per d 'altra banda, hè estremamente pensativu chì l'investimenti publichi è i servizii per i terrimoti, è ancu a gestione di disastru è a logistica di disastru, ùn anu micca sopravvive à u terrimotu.

A distruzzione hà revelatu u fattu chì i sistemi ecunomichi, pulitichi, di l'amministrazione publica, di a salute è di l'educazione, è ancu di l'approcciu di gestione di disastru anu da esse ristrutturati è rinfurzati à u livellu naziunale.

In questu cuntestu, u Partitu Populare Republicanu, tenendu in contu tutte queste negatività, hà decisu di creà una "Strategia Naziunale di Disastru" è maximizà a cuscenza di u disastru. Cum'è u primu passu in a preparazione di a Strategia Naziunale di Disastru, avemu invitatu scientisti di diverse branche di l'ingenieria, l'urbanismu / l'architettura, a sociologia, a salute, a gestione è a logistica chì travaglianu nantu à temi orientati à u disastru, è cuntinuemu à fà. In più di i cuntributi di i scientisti, u quadru di pulitica è i piani di implementazione seranu strutturati cù a cuntribuzione di l'urganisazioni prufessiunali, l'urganisazioni non governamentali pertinenti, l'esperti cù l'esperienza di u campu è i vuluntarii. A coordinazione serà ancu assicurata cù u travagliu di i nostri parlamentari in a Gran Assemblea Naziunale Turca. U travagliu hè coordinatu da u Segretariatu Generale CHP.