Cina per installà u terzu telescopiu otticu più grande in i Monti Pamir

A Cina installerà u terzu telescopiu otticu più grande in i Monti Pamir
Cina per installà u terzu telescopiu otticu più grande in i Monti Pamir

L'Osservatoriu Astronomicu di Xinjiang di l'Academia Cinese di Scienze installerà un novu telescopiu otticu in i Monti Pamir, chì face u terzu telescopiu più grande di u paese. U telescopiu serà piazzatu à l'osservatoriu Muztagh in Aketao County, à u sudu di Xinjiang.

U telescopiu, chì serà pusatu à l'osservatoriu à una altitudine di 4 mila 520 metri, ghjunghje à a megliu vista di 0,4 seconde, chì significa a nitidezza di l'imaghjini. Wang Na, direttore di l'Osservatoriu Astronomicu di Xinjiang, hà dettu chì in l'invernu, u cuntenutu di umidità in l'atmosfera in a regione hè di solitu menu di dui millimetri, è u torrente Monte Kongur blocca l'interferenza di luce da e cità. Wang hà nutatu chì e cundizioni eccellenti di osservazione ottica in Muztagh sò abbastanza rari in u paese è sò paragunabili à l'osservatori ottici in u mondu.

Dicendu chì u telescopiu otticu di 1,9 metri serà u terzu più grande telescopiu otticu universale in Cina è hà da principià a so ricerca in ghjugnu 2024, Wang hà dettu chì l'Osservatoriu Astronomicu di Xinjiang attraerà prughjetti astronomichi più grandi in a regione di Muztagh, facendu cusì un mondu. classi di osservazione astronomica è basa di ricerca. Hà aghjustatu chì spera di purtà