Cina: "Quelli chì anu distruttu u North Stream deve esse investigatu"

Quelli chì anu distruttu u Nord Stream Chinese deve esse investigatu
Cina "Quelli chì anu distruttu u North Stream deve esse investigatu"

U Rappresentante Permanente di a Cina à e Nazioni Unite (ONU), Zhang Jun, hà dettu chì a causa è a persona rispunsevuli di a distruzzione di u pipeline Nord Stream deve esse investigata è chì i conspiratori ùn deve micca esse permessu di agisce per sè stessu.

U Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU hà tenutu una sessione eri, à a dumanda di a Russia, nantu à l'esplosioni in u pipeline Nord Stream di settembre scorsu.

In u so discorsu à a sessione, Zhang Jun hà ricurdatu chì u pipeline di gasu naturale Nord Stream hè un impurtante stabilimentu di infrastruttura multinaziunale è u principale canale di trasportu di l'energia, è hà dichjaratu chì a distruzzione di u pipeline di settembre scorsu hà avutu serii effetti negativi nantu à u mercatu globale di l'energia. è ambiente ecologicu.

Zhang hà sottolineatu chì e diverse partiti anu ricivutu recentemente assai ditaglii è infurmazioni in quantu à a distruzzione di u pipeline, e situazioni pertinenti sò chocante è chì deve esse definitamente reagitu.

Zhang continuò:

"In fronte à un materiale cusì dettagliatu è evidenza cumpleta, a risposta simplice di "fabbricazione totalmente falsa, pura" ovviamente ùn riesce à risponde à suspetti è preoccupazioni di u mondu. Aspittemu chì u partitu pertinente per fà una spiegazione cunvincente. Questa hè una dumanda perfettamente ghjusta è ragionevule ".

Esprimendu chì l'ONU, cum'è l'urganisazione internaziunale più autoritaria è rappresentativa, pò ghjucà un rolu pusitivu è constructivu in materia cum'è l'investigazione internaziunale è assicurà a sicurità di e strutture infrastrutturali multinaziunali, Zhang hà dettu chì a Cina hà accoltu u prugettu di risoluzione presentatu da a Russia in u Cunsigliu di Sicurezza è hà dettu ch'ellu hà nutatu chì hè di grande impurtanza di realizà investigazioni internaziunali cù l'autorizazione di l'ONU nantu à a distruzzione di a linea.

"A menu chì a causa è u culpitu di a distruzzione di u pipeline North Stream pò esse scupertu, i conspiratori puderanu pensà chì ponu agisce cum'è volenu", disse Zhang. Fà investigazioni obiettive, ghjustificate è prufessiunali in l'incidentu, tenendu i cuncernati rispunsevuli è divulgendu prontamente i risultati ùn hè micca solu una questione di questu incidente, ma ancu di a sicurità di e strutture infrastrutturali multinaziunali in u mondu è l'interessi è e preoccupazioni di tutti i paesi. " disse.