Cina: "Femu u nostru megliu per a pace in Ucraina"

Facemu u nostru megliu per mantene a pace in Cina
Cina "Femu u nostru megliu per a pace in Ucraina"

Wang Yi, Direttore di l'Uffiziu di u Cumitatu di Relazioni Estere di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine, hà dichjaratu ch'elli facenu u so megliu per assicurà a pace in Ucraina.

Wang Yi hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à a crisa ucraina in a Cunferenza di Sicurezza di Munich.

Wang hà dichjaratu chì a Cina ùn hè micca unu di quelli chì anu causatu a crisa in Ucraina, è hà fattu grandi sforzi per risolve a crisa.

Sottulineendu chì sustenenu u stabilimentu di a pace per mezu di u dialogu puliticu, Wang hà dettu chì ùn anu micca "alimentatu u focu" in a crisa di l'Ucraina è chì sò ancu opposti à guadagnà interessi geopolitichi apprufittannu di a crisa.

"Un ghjornu dopu à l'iniziu di u cunflittu in Ucraina, u presidente cinese Xi Jinping hà suggeritu chì u cunflittu sia risoltu per mezu puliticu", disse Wang Yi. A Russia è l'Ucraina anu fattu un grande prugressu in i negoziati di pace. Ancu u testu di l'accordu hè statu discutitu. Sfortunatamente, però, i negoziati sò stati dopu interrotti. I sforzi precedenti eranu in vain. Ùn sapemu micca i mutivi di questu. Certi putenzi ùn volenu micca vede a pace è u cessamentu di u focu. In i so ochji, a sicurità di l'Ucraini è u dannu fattu à i paesi europei ùn sò micca impurtanza. Hanu scopi strategichi più grandi ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*