U novu aviò di u focu di a Cina principia u volu di prova

U Novu Aviò di Estinzione di Genie principia u volu di prova
U novu aviò di u focu di a Cina principia u volu di prova

China Aviation Industry Corporation of China (AVIC), una di e più grandi cumpagnie di fabricatori di aerei in Cina, hà annunziatu chì quattru prototipi di l'aeronave AG600M, un mudellu di u focu di cunfigurazione cumpleta appartene à a famiglia AG600 di grandi aerei anfibii, anu iniziatu missioni di test di volu.

AVIC hà dettu chì u so quartu prototipu di bomber AG600M hà finitu cù successu u so volu inaugurale sabbatu à Zhuhai in a pruvincia di Guangdong di a Cina meridionale.

Duranti u volu di 17 minuti, l'aeronave hà realizatu una seria di teste di volu programate. L'aviò hà fattu perfettamenti, cù u sistema di cuntrollu è tutti l'altri sistemi chì travaglianu stabile. Finu a ora, AVIC hà pruduciutu un totale di quattru prototipi di aerei AG600M, effettuendu teste di volu pertinenti in diversi siti in u paese.

Codenamed Kunlong, chì significa "dragon d'acqua", a famiglia di aerei AG600 hè stata sviluppata cum'è equipaggiu di aviazione vitale per rinfurzà e capacità di salvezza d'emergenza di a Cina. Questi aerei seranu aduprati in a lotta di incendi forestali, ricerca è salvata in mare, è altre missioni di salvezza critiche.

L'AG600M, un membru di a famiglia di l'aeronautica AG600, hè stata apposta per luttà contra l'incendii forestali. Cù un pesu massimu di decollo di 60 tunnellate è una capacità di trasportu d'acqua finu à 12 tunnellate, l'aeronave pò vola à bassa velocità à bassa altitudine è scaccià l'acqua versu e zone di focu.

AVIC hà annunziatu chì cercherà di assicurà chì i so aerei AG600M specializati in a lotta di u focu sò certificati di tipu da u 2024, è hà da inizià a consegna di i primi piccoli lotti in 2025. A cumpagnia assicurarà ancu chì u mudellu specificu di salvezza di a famiglia di aerei AG600 riceverà u certificatu di tipu in 2025.