I ricercatori cinesi creanu una pelle elettronica portabile chì traccia i movimenti umani

I ricercatori cinesi creanu una pelle E Wearable chì traccia i movimenti umani
I ricercatori cinesi creanu una pelle elettronica portabile chì traccia i movimenti umani

Un squadra di ricerca di accademichi da a Scola di Scienze Fisica è Tecnulugia di l'Università di Lanzhou hà sviluppatu una pelle elettronica flessibile è trasparente autoalimentata (e-skin) chì pò monitorà l'attività umana è hè prevista per mette in luce u futuru di l'elettronica wearable.

U capu di a squadra di ricerca, Prof. Dr. Lan Wei hà dettu chì sta nova e-skin integra un supercapacitor trasparente flessibile cum'è un dispositivu di almacenamentu d'energia cù un sensore di strain trasparente stretchable. "Grazie à a so dolcezza meccanica, e-pelle pò esse purtata direttamente nantu à diverse parti di u corpu per u monitoraghju di l'attività umana", disse Lan, aghjustendu chì sta tecnulugia pò esse usata in diverse spazii, cum'è servizii di salute intelligente, interazzione umanu-macchina. a realtà virtuale è l'intelligenza artificiale.

A pelle, u più grande organu di u corpu umanu; Hè rispunsevuli di numerosi funzioni principali cum'è a prutezzione, a respirazione, a sudorazione, a regulazione di a temperatura è a stimulazione sensoriale. Forma a basa di l'interazzione fisica di e persone cù u mondu esternu. "Ispirati da e funzioni sensoriali è e prestazioni di a pelle umana reale, avemu cercatu di fà a nova e-pelle flessibile è trasparente per risponde à i bisogni estetichi è funziunali", disse Lan.

Dopu a carica, e-skin, chì pò simule a funzione di sensazione di a pelle reale, pò esse appiicata à a pelle umana per rializà segnali fisichi sottili di e persone, monitoraghju in tempu reale di attività multi-scala cum'è a freccia cardiaca, a deglutizione è i movimenti di u corpu.

Dichjarà chì e-skin forma u core di l'elettronica wearable promettente, per esempiu, pò aiutà i chirurghi à cuntrullà i robots più precisamente, Lan hà dettu: "Puderà furnisce "tocchi" di longa distanza trà e persone è creà una sperienza di ghjocu più immersiva". Lan hà dettu chì a squadra di ricerca si focalizeghja avà nantu à rinfurzà a capacità sensoriale è l'alimentazione di e-skin, facendu più vicinu à a pelle umana è più adattabile à una varietà di applicazioni future.