I scientisti chinesi anu sviluppatu "Aerogel" resistente à u focu per l'edificazioni

I scientisti chinesi anu sviluppatu un aerogel resistente à u focu per l'edificazioni
I scientisti chinesi anu sviluppatu "Aerogel" resistente à u focu per l'edificazioni

I scentifichi chinesi anu sviluppatu un metudu di nanocristalizazione di a superficia per creà un aerogelu d'inspirazione di legnu naturali cù un insulamentu termale megliu è un ritardante di u focu. U legnu hà parechje proprietà straordinarie per via di a so struttura di poru orientata. Frà elli, a bassa conductività termale hà purtatu i circadori à sviluppà aerogels simili à legnu cum'è materiali d'insulazione termale.

Circadori da l 'Università di Scienza è Tecnulugia di China usatu lu mètudu nanocrystallization superficia cù biomassa naturale è minerali cum'è cumpunenti à ghjunghje sin'à megliu assemblea di particeddi inerte superficia è debule interazzione di lignu à furmà l 'airgel.

L'aerogel d'inspirazione di legnu risultante hà una struttura di canali simili à quella di u legnu naturali, facendu chì hà megliu proprietà d'insulazione termale cà a maiò parte di e spugna cummirciali esistenti. U bassu cunsumu d'energia è l'emissioni di u prucessu di preparazione è l'ingredienti naturali facenu l'airgel più biodegradable, sustinibule è ecologicu. I risultati di a ricerca in quistione sò stati publicati in Angewandte Chemie International Edition.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*