DeFacto risponde à i bisogni di vestiti di i zitelli per 1 annu in a zona di u terremotu

DeFacto risponde à i bisogni annuali di vestiti di i zitelli in a zona di u terremotu
DeFacto risponde à i bisogni di vestiti di i zitelli per 1 annu in a zona di u terremotu

In cunfurmità cù u protokollu firmatu trà u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali è DeFacto, DeFacto risponde à i bisogni di vestiti di tutti i zitelli sottu l'auspice di u ministeru in a zona di u terrimotu per un annu.

U protokollu hè statu firmatu da Musa Şahin, Direttore Generale di i servizii di i zitelli, è Ahmet Barış Sönmez, Direttore Generale di DeFacto Marketing è Retailing, in a sala di riunioni di u ministeru. Nutendu chì u travagliu in a regione hè statu intensu da u primu ghjornu di u terrimotu, Şahin, Direttore Generale di i servizii di i zitelli, hà dettu: "Cum'è tutte l'istituzioni di u nostru statu, u nostru Ministeru, cù tutti i so mezi, hà realizatu assai sfaccettate. travaglii cum'è u trattamentu, a sicurità, l'identificazione è l'identificazione di i nostri figlioli in 11 pruvince induve u terrimotu hè accadutu, cun grande cura ". disse.

Enfatizendu chì in questu prucessu, sia i citadini è tutte l'istituzioni è l'urganisazioni in u paese sò mobilizati per aiutà sia i zitelli affettati da u terrimotu è a compensazione per i danni causati da u terrimotu, Şahin hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Videndu chì ogni individuu è ogni istituzione in u nostru paese volenu sinceramente cuntribuisce à a guariscenza di un disastru cusì grande hà dimustratu una volta di più quantu hè impurtante u spiritu di sulidarità in stu grande dolore. Oghje, avemu firmatu un protokollu per i nostri figlioli cù DeFacto, chì agisce cù a listessa sensibilità. Travagliemu cù tutte e nostre forze per riduce u traumu sperimentatu da i nostri figlioli. Truvemu a cuntribuzione di i citadini è di l'istituzioni in stu studiu assai preziosa per i nostri figlioli. In nome di elli, vogliu ringrazià tutti è DeFacto chì anu cuntribuitu à guarì sta ferita ".

Şahin hà ancu nutatu chì travaglianu diligentemente per assicurà chì tuttu u sustegnu è l'aiutu sò furniti in modu efficace.

DeFacto Marketing and Retailing General Manager Sönmez hà nutatu chì anu seguitu u disastru di u terrimotu cù una tristezza profonda da u primu mumentu è hà dettu: "Avemu stati distrutti cum'è un paese, ma avemu da abbracciare più stretti è tutti si stendemu". usatu a frasa. Sönmez hà dichjaratu ch'elli anu prestu un sustegnu à e regioni in a prima tappa, è dopu hà pigliatu l'azzione per implementà un prughjettu à longu andà è sustenibile, è hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"Sfurtunatamente, i danni causati da u terrimotu sò abbastanza pesanti, è u so effettu à longu andà serà pesante. U nostru statu, i nostri citadini, l'imprese private è l'urganisazioni non governamentali, simu tutti travagliendu ghjornu è notte per riparà stu dannu. L'effettu più devastante di u terrimotu, sicuru, era nantu à i nostri figlioli. Forse una riparazione di a vita per elli. Avemu pigliatu l'azzione per i nostri figlioli chì anu persu e so famiglie è e case per via di u terrimotu. In u quadru di u protokollu chì avemu firmatu cù u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, risponderemu per un annu à tutti i bisogni di vestiti di i nostri figlioli, chì sò pigliati sottu prutezzione in a zona di u terrimotu. Inseme, avemu a rispunsabilità di custruisce un futuru megliu per i nostri figlioli è di ricustruisce e so speranze ".