Denizli riceve a migrazione, a dumanda di l'alloghju in affittu aumenta

Denizli compra a dumanda di migrazione per l'aumentu di l'alloghju in affittu
Denizli riceve a migrazione, a dumanda di l'alloghju in affittu aumenta

Çiğdem Panayır, Office Manager di GHO Islanders chì serve in Denizli, hà dettu chì Denizli, una cità industriale è cummerciale, hà cuminciatu à riceve l'immigrazione dopu l'ultimu terremotu.

Panayır hà dichjaratu ch'elli, cum'è isulani, furnisce u serviziu cù 2 uffizii in Denizli è chì GHO hà ghjuntu à 30 filiali in tuttu u paese, è chì furniscenu serviziu cù consulenti di vendita sperimentati in i campi di vendita residenziale è affittu, fabbrica è spazii cummerciale, è vendita di terra.

Dichjarà chì a cità hà un putenziale ecunomicu impurtante, Çiğdem Panayır hà dettu: "Denizli hè una regione di produzzione impurtante per u tessili, l'agricultura è l'industria. Hè una cità cù un altu putenziale ecunomicu. Cù u cumpletu di l'autostrada Izmir - Denizli, chì hè in custruzzione, u voluminu cummerciale di a regione hà da sviluppà più. Ci era una lacuna in affitti per via di l'università chì anu cambiatu à u sistema di educazione à distanza per via di u terrimotu. Dopu à l'ultimu terrimotu, a dumanda di Sarayköy è Denizli hà aumentatu. Attualmente, u numeru di i nostri citadini chì venenu da e pruvince orientali per via di u terrimotu hè abbastanza altu. Avà e dumande sò ancu cambiate. Quelli chì venenu per suprattuttu preferanu appartamenti furniti in affittu. Sarayköy è Honaz sò in dumanda cum'è zone cummirciali è industriali. A causa di l'ospedale di a cità in costruzione, a regione Karahasanlı attrae ancu l'attenzione di l'investituri cum'è un locu apertu à u sviluppu ".

GRAFICA DI CRESCITA STABLE

Dichjarà chì anu lasciatu un annu di successu in 2022, u Manager di l'Uffiziu GHO Adalılar Çiğdem Panayır hà datu l'infurmazioni seguenti: "Attualmente, impiegemu un totale di 12 persone in i nostri uffizii in Denizli è Sarayköy. In cunsiderà l'aumentu di u nostru voluminu cummerciale, avemu u scopu di ghjunghje à 20 persone à a fine di questu annu. Cuntinuemu u nostru travagliu prufessiunale nantu à immubiliarii efficaci sia per individui sia istituzioni in u centru di Denizli è i so distretti è pruvince circundante. Ancu se di solitu u settore hè stagnatu in i mesi d'invernu, era più attivu l'annu passatu. I custruzzioni ùn anu micca firmatu. Avemu avutu una relazione di fiducia cù i nostri clienti per anni. Cuntinuemu à furnisce servizii veloci è affidabili da A à Z in immubiliare in cuurdinazione cù altri uffizii GHO ".

Nutendu chì anu intrapresu a vendita è a cummercializazione di prughjetti impurtanti di l'abitazione in Denizli è Nazilli, Panayır cuntinuò e so parolle cusì: "Vendaremu ancu u prughjettu N - Plus, chì i fundamenti cuminciaru davanti à l'università in Nazilli. Cù Picco Lavita Tiny House è Taş Ev Turkey, una marca GHO, offremu ancu alternative di vita impurtanti per quelli chì sò resistenti à i terrimoti è mancanu a vita naturale ".