"Penalità di ritardu di l'ispezione di i veiculi" ùn serà micca pigliatu da i veiculi in e zone di terremoti

A penalità di ritardu di l'ispezione di i veiculi ùn serà micca presa da i veiculi in e zone di terremoti
"Penalità di ritardu di l'ispezione di i veiculi" ùn serà micca pigliatu da i veiculi in e zone di terremoti

Struttura da TÜVTÜRK; "A tarifa di ritardu di l'ispezione di i veiculi ùn serà micca addebitata per i veiculi inclusi in questu scopu, chì copre a data di u 6 di ferraghju 2023, dispunibule in e stazioni in a zona di u terremotu. "si dicia. A causa di i terremoti in Kahramanmaraş è Hatay, u periodu d'ispezione per i veiculi in e pruvince induve u statu d'emergenza hè statu dichjaratu hè statu congelatu finu à a fine di u statu d'emergenza in maghju.

Questu spiega a descrizzione di e stazioni cuparti.

STAZIONI COPERTE
PROVINCIA STAZIONE
HATAY DÖRTYOL, ISKENDERUN, CENTRAL, REYHANLI, KIRIKHAN
KAHRAMANMARAS ELBİSTAN, CENTRE, BAZARCIK
DIYARBAKIR CENTRU, SILVAN
GAZİANTEP ISLAHIYE, CENTRE, NIZIP, SEHITKAMIL
RAPPORTU CENTRU
ADIYAMAN CENTRU
SANLIURFA AKCAKALE, BIRECIK, CENTRAL, SIVEK, VIRANSEHIR
MALATYA CENTRU
OTTOMAN KADIRLI, CENTRAL

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura, hè statu ricurdatu chì u Decretu Presidenziale in quantu à e prucedure d'ispezione di i veiculi in e pruvince induve u statu d'emergenza hè statu dichjaratu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì un statu d'emergenza hè statu dichjaratu in Kahramanmaraş, Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Gaziantep, Hatay, Kilis, Malatya, Osmaniye è Şanlıurfa per via di i terremoti.

"I periodi di validità di l'ispezioni di i veiculi appartenenti à i nostri citadini chì vivenu in pruvince induve hè statu dichjaratu un statu d'emergenza è i veiculi certificati chì sò stati situati in queste pruvince dopu u 6 di ferraghju sò stati allargati. Da u 6 di ferraghju, e prucedure d'ispezione di i veiculi di quelli chì sò scaduti finu à a fine di u statu d'emergenza seranu cunsiderate valide finu à un mese dopu a fine di u statu d'emergenza. Finu à 30 ghjorni dopu à a fine di u statu d'emergenza, i nostri citadini puderanu inspeccionà i so veiculi induve volenu. Duranti stu periodu, l'amende di trafficu emesse per motivi di ùn avè micca inspezione seranu ancu annullate.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*