L'agricultori in a Zona di Terremoti duveranu esse incuraghjiti à prutege a so terra

L'agricultori in a zona di u terremotu duveranu esse incuraghjiti à pussede a so terra
L'agricultori in a Zona di Terremoti duveranu esse incuraghjiti à prutege a so terra

Dichjarà chì l'agricultura hè d'impurtanza strategica per a Turchia, l'avucatu Arsin Demir, presidente di l'Associazione di Legge Agricola, hà dettu chì l'agricultori in a zona di u terrimotu deve esse assicurati per prutege e so terri.

Dichjarà chì parechji citadini si sò spustati in u paese dopu à u disastru di u terrimotu u 6 di ferraghju di u 2023, Demir hà dettu chì a cultivazione di bacini agriculi in a regione deve cuntinuà.

Arsin Demir hà dettu: "Cintinaia di millaie di i nostri citadini anu da alluntanassi da a zona di u terrimotu è migrà in pruvince circundante o cità metropolitane. E dece pruvince colpite da u terrimotu sò e pruvince induve sò cultivati ​​prudutti agriculi impurtanti, è circa 13 per centu di u putenziale agriculu di u nostru paese hè in quella regione. In ogni casu, per via di u terrimotu, l'agricultori è i pruduttori tendenu à abbandunà a regione per via di e preoccupazioni ch'elli sperimentanu. Sì i nostri agricultori chì campanu in paesi o quartieri rurali in queste regioni lascianu a regione, avarà un impattu negativu nantu à l'ecunumia di u paese è l'approvvigionamentu è a sicurità alimentaria lucale. Per chì l'agricultori ùn si alluntanassi micca da a so regione è di a produzzione agricula, i metudi cum'è incentivi specifichi di a regione, cuncessioni, garanzii di compra deve esse allargati è i figuri di sustegnu deve esse aumentati, è a produzzione ùn deve esse disturbata. "Ùn deve esse micca esigenza di esse registratu in u sistema di registrazione di l'agricultori (ÇKS) per questi supporti", disse.

I PRODUTTORI LOCALI DEVERU ESSERE SUPPORTATI

Nutendu chì i bisogni di l'abitazione di i pruduttori duveranu esse cumpletu u più prestu pussibule per ch'elli ponu stà in i so paesi è i quartieri rurali, Demir cuntinueghja e so parolle cusì : "Un studiu deve esse realizatu, soprattuttu nantu à i debiti di i nostri agricultori à i banche. , l'uffizii fiscali, l'Istituzione di a Seguretat Soziale, l'imprese di distribuzione di l'electricità è l'irrigazione, è i debiti chì sò dovuti duveranu esse risolti". Inoltre, u prublema di ùn truvà travagliadori staggione in aprile-maghju hè purtatu à l'agenda da e camere di l'agricultura. Azzione deve esse presa avà per risolve u prublema.

"Vulemu ricurdà chì i nostri agricultori chì anu danatu da u terrimotu duveranu chjamà cumpagnie d'assicuranza è apre un rapportu di danni per e so case assicurate, animali, prudutti è veiculi".