U sustegnu di u sviluppu rurale per a regione di u terremotu Cuntinueghja

Supportu à u Sviluppu Rurale per a Regione Terremotu
U sustegnu di u sviluppu rurale per a regione di u terremotu Cuntinueghja

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à mandà insilati di granu cultivati ​​​​in u Campus Agriculture BAKAP, chì hè statu stabilitu per sustene a produzzione domestica è i pruduttori, à e regioni affettate da u terrimotu.

In a prima tappa, circa 370 tunnellate di e 100 tunnellate di supportu per l'alimentazione da esse fatta in Kahramanmaraş, Malatya è Hatay anu righjuntu e regioni, mentre chì 65 altri camioni di 3 tunnellati sò partiti.

Travagliendu l'ora extra per risponde à tutti i bisogni di e vittime di u terrimotu, a Municipalità Metropolitana di Ankara ùn hà micca scurdatu di i pruduttori chì trattanu di bestiame in a regione è hà iniziatu u sustegnu di u sviluppu rurale.

A Municipalità Metropolitana di Ankara manda l'insilati di granu chì cresce in u Campus Agriculture BAKAP, chì hè statu stabilitu in a capitale per sustene a produzzione domestica è i pruduttori, à i pruduttori chì trattanu di bestiame in e regioni affettate da u terrimotu.

3 PIÙ CAMIONI SÀ IN STRADA

In a prima tappa, circa 170 tunnellate di supportu di l'alimentazione per esse mandate à i pruduttori affettati da u terrimotu, cumprese 100 tunnellate in Kahramanmaraş, 100 tunnellate in Malatya è 100 tunnellate in Hatay, anu righjuntu e regioni, mentre chì 65 altri camioni di 3 tunnellate. partì da BAKAP.

E squadre di u Dipartimentu di Servizi Rurali, chì distribuiscenu l'alimenti in a regione, travaglianu ancu per u sviluppu di l'agricultura è di l'allevamentu di l'animali, determinendu i bisogni di i pruduttori.