3 858 Repliche sò accadute dopu à u terrimotu

Dopu à u terrimotu, u numeru di scontri aumentò à Mille
3 858 Repliche sò accadute dopu à u terrimotu

U Direttore Generale Orhan Tatar di Termotu è Rischiu di a Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD) hà annunziatu l'ultima situazione in quantu à i terrimoti.

Certi punti culminanti di u discorsu di Tatar sò i seguenti: "I spostamenti in a crosta di a terra, chì sò sin'à 3-4 metri, sò signalati à 7 metri è 30 centimetri, basatu annantu à l'infurmazioni ricevuti da u campu ieri. Quessi sò numeri assai serii. Attualmente, studii scientifichi assai seri sò realizati in a regione di u terrimotu cù u sustegnu di TÜBİTAK, AFAD è a cuntribuzione di parechji circadori stranieri.

A deformazione resultanti di circa 7,5 metri currisponde à a più grande deformazione chì avemu avutu in l'ultimi 2 mila anni è chì hè accadutu com'è u risultatu di un terramotu. Stu terrimotu hè accadutu nantu à a Zona di Falla di l'Anatolia Orientale, una di e nostre duie zone più impurtanti attive di falla di striscia. 5 parti separati nantu à questu sò stati rotti com'è u risultatu di stu terrimotu. Sicondu i studii realizati in u campu finu à avà, sapemu chì a ruptura di a superficia di stu terrimotu principia da u nordu di Hatay, cuntinueghja in forma di Hassa, Kırıkhan, è da quì cuntinueghja versu Pazarcık, Gölbaşı è più à u nord-est. .

In u risultatu di sti terrimoti, e parti rotte di a Zona di Falla di l'Anatolia Orientale ponu esse specificate cum'è Amanos, Gölbaşı Pazarcık, Erkenek, Çardak, segmenti Göksun. Ci hè una ripresa assai intensa finu à avà. Quandu si fighjate, simu di fronte à una situazione assai inusual.

U numeru tutale di aftershocks hè 3 mila 858. Questu hè un numeru assai seriu. Pudemu facilmente dì chì ancu quandu parlemu, u numeru di scossa supira 3. U nùmeru di scontri cù magnitudini trà 900 è 3 hè 4 253. U nùmeru di scontri cù magnitudini trà 4 è 5 hè 394. U nùmeru di scontri cù magnitudini trà 5 è 6 hè attualmente 38. Stu terrimotu hà avutu un impattu direttu nantu à una zona. di circa 110 mila chilometri quadrati in a regione.

I scossa continuanu. Ci sò sempre assai edifici senza distruttu, assai dannighjati o moderatamente danucati in a regione. Dunque, hè di grande impurtanza per i nostri citadini di stà luntanu da questi edifici. Dopu scossa cù magnitudini più grande di 4 o 5, a demolizione pò accade, soprattuttu in l'edificazioni chì ùn anu micca colapsatu.

L'attività di ricerca è salvezza cuntinueghjanu. Da una banda, l'attività di rimozione di detriti cuntinueghja in i lochi induve queste attività sò finite.

Alcune parti di a regione anu nevicate assai forti. Ci pò esse un periculu d'avalanche quì. Soprattuttu dumandemu chì i nostri citadini è tutti i funziunarii publichi sò più attenti è vigilanti in stu sensu. In certi lochi, ci sò ancu zoni induve ci hè u periculu di sfondate o caduta di massi.

I salvataggi miraculosi continuanu sempre. Questu ci face assai felici. Riceve tali nutizie à mezu à questa intensità dà forza à e persone. A nostra speranza hè chì queste salvezza miraculosa continuarà.

Sapemu chì una ruptura di a superficia hè accaduta à più di 400 chilometri di distanza. U terrimotu si faci à una prufundità di circa 8-10 chilometri è sta rupture ghjunghje à a superficia. "In u risultatu di sta frattura, vi vede deformazioni assai grande in a crosta di a terra".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*