L'intervenzione psicologica hè impurtante dopu à u terrimotu

L'intervenzione psicologica dopu à u terremotu hè impurtante
L'intervenzione psicologica hè impurtante dopu à u terrimotu

Egepol Hospital Specialist Clinical Psychologist Ege Ece Birsel hà dichjaratu chì i disastri naturali causanu gravi traumatismi psicologichi in e persone è hà dettu chì hè impurtante di furnisce cunsiglii psicologichi precoci. Dichjarà chì i disastri maiò, cum'è i terrimoti, ponu influenzà negativamente a salute mentale di a sucietà sana chì vede a nutizia nantu à e social media è in a televisione, Ege Ece Birsel hà dettu: pò causà inconvenienti. Hè impurtante per a salute mentale di a nostra sucietà per piglià misure cuscenti per tali prublemi mentali chì ponu esse vistu dopu à disastri naturali è di realizà studii di cunsigliu psicologicu è di riabilitazione di u periodu iniziale.

U SUPPORTU PSICOLOGU DEVI ESSERE PIU

Nutendu chì riceve u sustegnu psicosociale in u periodu post-disastru iniziale hè assai impurtante per alleviate l'effetti psicologichi di u traumu, Birsel hà dettu: "E malatie psicologichi ligati à u traumu ponu causà a perdita di capacità per affruntà i prublemi à longu andà dopu un disastru. E persone traumatizzate affettate da u disastru pò esse in diversi stati emotivi, cum'è impotenza, timore, disorientazione, ansietà, rivivenza di l'avvenimentu, intorpidimentu, tristezza, inquietudine, sensazione di esse attivatu in ogni mumentu, rabbia è prublemi di fucalizza. L'emozioni sperimentate dopu à un terrimotu sò per suprattuttu reazzione emotiva normale è mentre chì tutti i sintomi sò sperimentati più intensamente in e prime settimane dopu à u traumu, tendenu à calà spontaneamente in i periodi seguenti. Sì i sintomi di stress traumaticu duranu più di un mesi è aumentanu invece di diminuite gradualmente, pò esse vistu cum'è disordine di stress post-traumaticu. In questu casu, l'aiutu psicologicu prufessiunale è, se ne necessariu, psichiatricu deve esse cercatu per u disordine di stress post-traumaticu, unu di i prublemi psicologichi di disastri.

COME AIUTÀ QUELLI AFFICATI DA U DISASTRU ?

Dichjarà chì ci sò alcuni duveri chì tutti in a nostra sucità ponu fà per aiutà à quelli affettati da e situazioni sperimentate in u terrimotu, u psicologu Ege Ece Birsel hà dettu: "Prima di tuttu, questi individui sò individui chì u sensu di fiducia è di cuntrollu hè statu dannatu è ammazzatu. Per quessa, hè trà e cose priurità à fà per elli à calmà è sentu sicuru. In questu prucessu, hè assai preziosu di dumandà è di parlà di i bisogni è di e preoccupazioni, ma hè impurtante ùn esse troppu insistenti nantu à sta questione è per assicurà un dialogu senza mette pressione. U sustegnu suciale è u ligame cù i parenti di e vittime sò fattori impurtanti per allevà u traumu psicologicu. Hè assai impurtante per l'individuu per esse in cuntattu strettu cù i so amati è i membri di a famiglia, è per pudè sparte u dulore è u dulore sperimentatu. Tuttavia, hè più sanu ùn avvicinà l'individui cù e parolle cum'è "hè finita avà", "tuttu sarà bè", "almenu stai bè". Invece di fà u suggerimentu sbagliatu per ùn esse arrabbiatu, hè un approcciu più sanu per spressione chì sparte u so dulore è stabilisce l'empatia. Se l'intensi sentimenti tristi di u prucessu traumaticu causanu difficultà à mantene a vita di ogni ghjornu, una diminuzione intensa di a funziunalità di l'individuu, è sta situazione dura più di duie simane, significa chì u cunsigliu psicologicu hè essenziale.

MANTENE I CIDELLI LUNTANI DA U SCHERMO !

Nutendu chì i zitelli è l'adulescenti sò più affettati da i disastri, Birsel cuntinuò: "Dopu à l'effettu devastanti di stu terrimotu, hè di grande impurtanza per risponde à i bisogni basi di i zitelli prima è dopu gestisce u prucessu psicologicu currettamente. Mentre i meccanismi di affruntà di i zitelli è e cumpetenze di risolve i prublemi ùn sò micca sviluppati cumplettamente, tutti i stati emotivi sperimentati cù i terrimoti ponu esse sentiti ancu più intensamente. Per i zitelli chì ùn sò micca in a zona di u terrimotu, prima di tuttu, a diminuzione di l'età di l'usu di a tecnulugia è a rapida diffusione di i video di disastru naturali è l'imaghjini falsi o inappropriate nantu à l'avvenimentu pò causà i zitelli è l'adulescenti chì utilizanu e social media per esse. affettatu negativamente. Per questu mutivu, hè necessariu di impedisce à i vostri figlioli di esse esposti à l'imaghjini di disastru spessu è di sparghje visuale educativu nantu à i terrimoti à un livellu chì i zitelli ponu capisce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*