A perdita di vita in u terrimotu hè stata à 14 mila 14

A perdita di vita in u terremotu hè aumentata à XNUMX
A perdita di vita in u terrimotu hè stata à 14 mila 14

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu chì u numeru di morti in a regione di u terrimotu di Gaziantep hè aumentatu à 14 mila 14.

Eccu alcuni tituli da u discorsu di Erdogan:

"Ieri, aghju visitatu Kahramanmaraş, l'epicentre di u terrimotu, dopu Hatay, dopu Adana, inseme cù alcuni di i so distretti.

Sicondu l'ultimi scuperti, u numeru di i nostri citadini chì anu persu a so vita in i detriti causati da u terrimotu hà righjuntu 14 mila 14 in totale. U numaru di i nostri feriti hè 63 mila 794. E i nostri travaglii di rimozione di detriti cuntinueghjanu intensivamente. U numeru di edifici distrutti hè statu determinatu à 6 mila 444.

U nostru scopu hè di ricustruisce i nostri edifici in 1 annu. Inseme cù a valutazione di danni, furniremu 10 mila lire in assistenza in soldi à i nostri citadini per u prucessu di transizione. Vulemu allevà alcuni di i vostri prublemi. Avemu cuntenituri per vene in a regione. Li distribuiremu da 10. U nostru travagliu caravane cuntinueghja. Seranu ancu usati in certi rigioni.

Ci sò quelli chì volenu trasfurmà u prucessu in sfruttamentu puliticu. I mo citadini ùn permettenu mai questu. Oghje, avemu da annunzià a lege di u statu di emergenza in u parlamentu. Aghju pigliatu u mo nome è hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale. U statu d'emergenza entrerà in vigore oghje. U statu avarà l'uppurtunità di intervene cù u statu d'emergenza contr'à quelli chì abusanu di stu prucessu, cummettenu corruzzione è prestatori di soldi.

In certi lochi, sfurtunatamenti, ci hè saccheghju in i mercati. Anu avè l'uppurtunità di intervene cù u statu d'emergenza.

Grazie à tutte e mo persone per avè dimustratu a sensibilità è a fiducia in noi. Ùn vi preoccupate micca, custruiremu rapidamente e nostre case in 10 pruvince è li consegnamu à i so pruprietarii, cum'è avemu sopravvissutu in Van, Bingöl, Elazığ, Malatya è İzmir finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*