Quante persone sò morte in u terrimotu in quale pruvincia ? Annunziata da u Ministru Koca

In quale Pruvincia Quante Persone Morse In U Terramotu, Spiegatu Da U Maritu Ministru
Quante persone morse in quale pruvincia in u terremotu annunziatu da u ministru Koca

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca, inseme cù u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, hà fattu dichjarazioni à u Centru di Coordinazione d'Emergenza in Hatay, induve i sforzi di ricerca è salvezza cuntinueghjanu dopu à i terremoti chì anu affettatu 10 pruvince è l'epicentre di i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş.

U Ministru Koca hà dichjaratu chì, cum'è i travaglii di ricerca-salvata è di rimozione di detriti cuntinueghjanu, a gravità di a pittura cresce, è ùn hè micca pussibule di discrive stu dulore.

U Ministru Koca hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à l'ultima situazione:

Quante persone sò morte in u terrimotu in quale pruvincia ?

"Kahramanmaraş, 4 mila 879 morti, 9 mila 243 feriti. Gaziantep, 2 mila 141 morti, 11 mila 563 feriti. Şanlıurfa, 304 morti, 4 mila 663 feriti. Diyarbakir, 212 morti, 899 feriti. Adana, 408 morti, 7 mila 450 feriti. Adıyaman, 3 mila 105 morti, 11 mila 778 feriti. Malatya, 289 morti, 7 mila 300 feriti. Osmaniye, 878 morti, 2 mila 224 feriti. Hatay, 5 mila 111 morti, 15 mila 613 feriti. Kilis, 74 morti, 754 feriti. À u mumentu, 5 mila 379 citadini persu a so vita in Elazig, 17 di i quali sò morti è 406 sò stati feriti, è 71 mila 866 di i nostri citadini sò stati feriti.

"U Ministeru di a Salute cuntinueghja à travaglià ghjornu è notte cù tutte e so facilità"

Enfatizendu chì u Ministeru di a Salute cuntinueghja à travaglià ghjornu è notte per l'evacuazione è u trattamentu di i feriti cù tutte e so strutture è di l'infrastruttura, Koca hà dettu: "Avemu identificatu un capu di coordinazione è dui vicepresidenti da i gestori di altre pruvince in ordine. per mantene i servizii di salute in ognuna di e nostre pruvince affettate da u terrimotu. Assicuremu a coordinazione cù i nostri dirigenti ".

U Ministru Koca hà dichjaratu chì un totale di 2 ambulanze, 101 veiculi UMKE, 296 ambulanze aerei, 5 elicotteri ambulanze è 7 persunali medichi d'emergenza travaglianu attualmente in l'area di u disastru, inseme cù e squadre spedite à a zona di terrimotu in tutta a Turchia è a capacità attuale. in a regione..

Dichjarà chì 1859 medichi è medichi specialisti è 6 mila 841 persunale di salute è sustegnu sò ghjunti in a regione da altre pruvince, Koca hà dettu: "Per quessa, in i nostri stabilimenti sanitari in 10 pruvince, avemu 17 mila 929 persunale, 111 mila 486 di i quali sò medichi è 143 mila 829 persunale di salute. dà ", disse.

Spedizioni per ambulanze aeree

Rimarchendu chì trà i citadini feriti, chì i primi aiuti sò stati finiti in i zoni di disastru finu à avà, quelli chì u trattamentu ùn pò micca esse cumpletu in a regione pertinente, u Ministru di a Salute Koca hà dettu chì sò stati mandati da ambulanze aeree, è hà dettu:

"Avemu trasportatu quasi 1500 di i nostri feriti cù ambulanze aeree, 13 mila 370 cù e nostre ambulanze terrestri, è 3 cù a nave TCG İskenderun di u nostru Ministeru di a Difesa Naziunale in 327 viaghji. Avemu stallatu 77 unità di risposta d'emergenza è tende di campu in tutta a regione. Finu a ora, 3 aerei, 1 elicotteru, 76 camioni, 39 camions, 38 camioni carichi di medicini è pruvisti medichi sò stati mandati in a regione. 17 camioni, 15 ambulanze, 12 camions, 25 veiculi, 1 minibus pienu di medicini è materiale medicale sò per arrivà.

"Semu decisi à mette tutti i mezi à a disposizione di u nostru populu chì hà patitu u disastru"

U Ministru Koca hà dettu chì e tende mobili è e cucine sò state stallate per risponde à i bisogni di tutti i prufessiunali di a salute, è chì stanu cercandu di risponde à tutte e dumande di salute in a regione.

Ricordendu chì i citadini ponu accede à l'infurmazioni di i so parenti di primu è secondu gradu trattati in ospedali dopu à u terrimotu, per mezu di l'applicazione e-Pulse, Koca hà dichjaratu chì l'infurmazioni ponu ancu esse ottenute da e linee d'infurmazioni di e direzzione di salute provinciale.

"Aumenteremu rapidamente u numeru di farmacie di camion è containeru"

U Ministru Koca hà dichjaratu chì u sustegnu psicologicu hè statu ancu iniziatu per i feriti è chì e squadre sò state create per identificà i pazienti senza identificazione è per ghjunghje à i so parenti.

Koca hà dettu: "I nostri vittimi di u terrimotu cù malatie croniche ponu uttene i so medicini prescritti da e farmacie gratuitamente. Farmacie di camion è cuntainer stabilite in punti diversi in 5 pruvince anu cuminciatu à serve è aumenteremu u so numeru rapidamente. I nostri citadini puderanu uttene e medicine chì anu bisognu da i nostri Ospedali di Campu ", disse.

Koca hà dichjaratu chì 5 unità di l'ospitale di campu sò state stabilite per i pazienti d'emergenza, un ospedale di campu induve si ponu ancu esse realizati chirurgia cumpleta, furnisce servizii, ci hè un ospedale di campu per i pazienti d'emergenza in l'Hospital Altınözü parzialmente dannatu, è i pazienti risichi sò riferiti. prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*