A trasfurmazioni urbane contr'à u terremotu hà guadagnatu impurtanza vitale

A trasfurmazioni urbane contr'à u terremotu guadagna impurtanza vitale
A trasfurmazioni urbane contr'à u terremotu hà guadagnatu impurtanza vitale

Dopu à u terrimotu, chì hè statu discrittu cum'è u disastru di u seculu in Turchia è hà causatu decine di millaie di vittime, l'abitazioni durable è a trasfurmazioni urbane anu acquistatu una impurtanza vitale.

In issi ghjorni, quandu u paese travaglia inseme per guarì e ferite, a necessità di rinfurzà a custruzzione contr'à i novi terrimoti hè tornata à a luce.

I citadini chì anu patitu una perdita significativa di vita è di pruprietà in u disastru di u terrimotu chì hè accadutu in l'ultimi anni in Izmir, chì si trova nantu à a zona di u terremotu di u primu gradu, mette in dubbitu a sicurità di l'edificazioni in quale campanu.

Nutendu chì u 60-70 per centu di l'edifizii in Izmir deve esse rinnuvatu, i rapprisentanti di u settore di a custruzzione è immubiliarii anu enfatizatu l'impurtanza di restaurà l'edifizii sani di a cità u più prestu pussibule.

Mentre i rapprisentanti di u settore anu nutatu chì i guverni lucali è u guvernu duveranu creà un pianu di strada contr'à i terrimoti, anu ancu sottolineatu chì hè ubligatoriu di realizà a trasfurmazioni basata in l'isula invece di trasfurmà a custruzzione.

Presidente di a Federazione di Cuntratturi è Membru di u Cunsigliu di İZTO İsmail Kahraman:

ISMAIL HERO

Avemu bisognu di guadagnà VELOCITÀ IN TRASFORMAZIONE

Chì Diu hà pietà di i nostri citadini chì anu persu a so vita in u terrimotu è vogliu una ricuperazione rapida à i feriti. E mo condolenze à a nostra nazione. Una volta di più, avemu ghjuntu in faccia cù a realità di un terrimotu. Quandu guardemu à l'edificazioni demolite, a maiò parte di elli sò custituiti da strutture illegali chì sò stati custruiti prima di u 1999 è ùn anu micca ricevutu servizii di licenza è di ingegneria. Avemu vistu ancu chì l'edifizii custruiti dopu à a regulazione di u terrimotu sò stati demoliti. Pensu chì sò questi edifici chì avemu bisognu di piglià in cunsiderà. Perchè sti edifici, chì anu ricivutu l'ispezione di l'edificazione è tutti i servizii di l'ingegneria, sò stati demoliti? A ricerca è e valutazioni di danni sò realizati. Hè investigatu s'ellu ci sò quelli chì eranu negligente. Ci pò esse una catena di negligenza quì. Hè necessariu di vede i risultati di a valutazione di i danni è i studii realizati da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Oghje hè u tempu di guarì e ferite ; Hè tempu di unità. In particulare in Izmir è Istanbul; Avemu bisognu di piglià misure urgenti. Hè necessariu accelerà a trasfurmazioni. U nostru stock di edifici risicatu hè più di 60%. Ùn pudemu micca rializà a trasfurmazioni urbane, ci vole à scioglie u patrimoniu di l'edifiziu risicatu fendu piani maestru è in ordine di priorità. Avemu bisognu di pruduce a terra. Pensemu chì i zoni di pianificazione chì anu persu e so qualità agriculi è forestali cum'è zoni di riserva di trasfurmazioni urbane è terreni pruduciuti daranu una cuntribuzione significativa à u prucessu.

Gözde Group President of the Board Op. Dr. Kenan Kali:

KENAN KALI

TUTTI TUTTI DUVERIAmu LAVARI PIÙ INSIEME

Dopu à u terrimotu, a regione hà cuminciatu à migrà. Alcune di sta migrazione seranu tempurane è alcune seranu permanenti. Attualmente, ci hè migrazione à Izmir, Istanbul è Antalya. A ghjente vulerà vultà di novu. I ligami culturali è di parentela di e persone sò assai forti, ci anu terreni è giardini. Ci vole à dì chì ci hè bè in ogni male. In questu prucessu, hè assai impurtante chì e case per esse ricustruite sò solidi è a pianificazione urbana hè assai impurtante. Hè pussibule di lascià opere più vivibili per e generazioni future custruendu cità novi è durable. Avemu vistu chì u guvernu face passi rapidi in questu sensu. Una urbanizazione significativa serà ottenuta in a regione in circa 2 anni. L'imprese chì producenu materiali di custruzzione in quella regione sò ancu affettati negativamente. Ci saranu qualchi prublemi cù i materiali di custruzzione in u paese. Izmir hè una cità cù una densa casa antica. Ci vole à piglià passi rapidi in quantu à u rinnuvamentu urbanu in Izmir. Malgradu tuttu, ùn duvemu micca perde a speranza. Continueremu i nostri sforzi per fà u nostru paese è u nostru populu prusperu, cù e persone à tutti i livelli chì travaglianu più è cullaburendu. Chì Diu hà pietà di u mortu è vogliu pacienza à i so parenti.

Barış Öncü, presidente di Sirius Yapı A.Ş.

BARIS ONCU

A LOTTA NE DEVIAremu cuntinuà INSIEME

Dopu à u terrimotu, a ghjente hà cuminciatu à interrogà a stabilità di a terra è l'edificazioni in a so zona. Avemu vistu ancu chì i novi edifizii custruiti in cunfurmità cù i regulamenti di u terrimotu sò stati demoliti. Quì, ci hè o una situazione ligata à l'intensità di u terrimotu o un altru sbagliu fattu. L'edificazioni sò state ripetutamente esposti à l'intensità di u terrimotu più grande di l'anticipatu. I rutini in quantu à l'ispezione di u terremotu è di l'edifiziu sò stati ancu rotti. Nantu à questu tema, u guvernu, i guverni lucali è i citadini duveranu agisce nantu à un terrenu cumunu. Quì, l'azzione deve esse fatta cù un approcciu suprapuliticu, priurità a salvezza di a vita di i citadini. I piani di sviluppu è i piani di trasfurmazioni urbani si deve mette in pratica. I pruprietarii di casa ùn devenu micca sacrificà è dumandà e caratteristiche esatti di e so case demolite. Attualmente, a forza è a resistenza di u terrimotu di l'edifiziu deve esse priurità piuttostu cà e so caratteristiche cum'è metri quadrati è facciata. Riguardu à a trasfurmazioni urbane, si deve fà i crescenti necessarii è a trasfurmazioni deve esse fatta à l’isula è sparghje in tutta a cità u più pussibule. Cum'è un paese, luttemu inseme contr'à u terrimotu. Pensu chì ci vole à luttà listessa per u rinnuvamentu di e cità da avà.

Tanyer Yapı Presidente di u Cunsigliu Münir Tanyer

MUNIR TANYER

L'ISPECTION DI L'EDIFIU hè assai impurtante

In Turchia, in particulare u rinforzu è a qualità di béton di l'edifizii custruiti prima di u 1998 eranu bassi. Dopu à u 1998, l'aumentu di l'usu di ferru in culonni è travi è l'aumentu di i normi di cimentu hà aiutatu à rinfurzà a struttura di l'edificazione. Hè impurtante in quantu à i rigulamenti chì tutti questi sò fatti contr'à e forze applicate da u bastimentu à a terra è i lati. Questi anu ancu esse cuntrullati bè. Ùn deve esse micca prublemi in pratiche di ispezione di custruzzione da a fundazione.

E persone in Izmir sò avà più cuscenti. Cume hè a terra in a so zona? Passa a linea di difettu ?Puderanu vede tuttu questu in Internet. Prima di l'imprese d'ispezione di l'edificazione, l'ingegneri civili anu verificatu e camere di l'edificazioni. Pensu chì un mecanismu di cuntrollu chì implica e camere deve esse riposizionatu. Cusì, i errori strutturali sò impediti. Quì, l'implementazione di l'imprese di cuntrattura, l'imprese di auditu è ​​i citadini anu rispunsabilità impurtanti. Hè ancu impurtante per i guverni lucali di pianificà u locu di l'edificazioni in e cità secondu l'indagine geologica di terra. A terra hè scarsa in Izmir è dunque ogni locu hè preziosu. In ogni casu, hè ancu periculosu di custruisce novi case in i zoni induve a terra ùn hè micca adattata. À u listessu tempu, ùn permettenu micca l'edificazioni illegale è l'ispezione retrospectiva di l'edificazioni chì beneficianu di l'amnistia di zoning impediscenu a perdita di vita è di pruprietà. In u futuru, l'edifizii solidi duveranu esse custruiti nantu à un terrenu solidu, è e so ispezioni di custruzzione deve esse realizatu in modu adattatu. In questa occasione, vogliu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a so vita in u terrimotu. E mo condoglianze à tutta a nostra nazione.

Özkan Yalaza, Direttore Generale di Partenariatu di Serviziu Immubiliare (GHO)

OZKAN YALAZA

A TRANSFORMAZIONE URBANA DEVI ESSERE INCURAGATA

Quandu compra case, a ghjente hà avà bisognu di sceglie solidi è resistenti à i terremoti. Piuttostu chè metri quadrati è strutture suciali, si deve ancu dumandà dumande in quantu à l'infrastruttura, cum'è quale cimentu hè statu utilizatu in a custruzzione di l'edifiziu, è s'ellu ci sò pile in terra. Ciò chì hè impurtante hè induve è cumu u bastimentu hè custruitu. Avà hè pussibule di custruisce edifizii nantu à a maiò parte di i terreni nantu à una basa di pila solida. Ma questu aumenta u costu. I nostri citadini fora di a cità cuminciaru à vene à Izmir. Ma i prezzi di l'abitazioni sò altu in Izmir. Ricumandemu u nordu di Izmir, chì hà un terrenu solidu è trasportu è prezzi accessibili. Azzione deve esse ancu fatta in quantu à a trasfurmazioni urbane è si deve esse apertu novi spazii in a cità. L'edifiziu hè attualmente in ristrutturazione. A pupulazione hè in crescita; Ma novi parcheghji è strade ùn sò micca custruiti. Se a trasfurmazioni hè basatu nantu à l'isula, pò esse pussibule aghjunghje novi spazii à a cità. In questu sensu, i Ministeri è i guverni lucali anu da incuragisce a trasfurmazioni.

Erkaya İnşaat Presidente di u Cunsigliu di Cunsigliu Doğan Kaya

DOGAN KAYA

U POPLU DEVI FÀ SCEGLIE PIÙ CONSCIENTE ORA

U tirrimotu recente hà causatu una perdita significativa di vita è di pruprietà in u nostru paese. Chì Diu hà pietà di quelli chì anu persu a vita, è offre e mo cundolenze è a pacienza à quelli chì fermanu. Stu terrimotu ci hà ricurdatu una volta di più certi fatti. Dopu à u terrimotu, i citadini preferanu e regioni resistenti à u terrimotu è e residenze chì sò vantaghji in termini di trasportu è anu un terrenu solidu. Dopu à u terrimotu, a società hè diventata assai cuscente. A vita in u centru di a cità ùn hè più impurtante cum'è prima. E persone cuscenti ùn insistenu micca nantu à u locu. Ellu decide di pusà induve a terra hè più forte. I residenti di Izmir spinghjenu ancu i so bilanci per un alloghju di qualità. Va oltre u so budgetu per elevà i so standard. Avà a ghjente hà da agisce più cunsciente in u futuru. L'imprese di Inspeczione di l'Edifiziu anu ancu bisognu di aumentà e so ispezioni, tenendu in contu a realità di i terrimoti. Credu chì noi, cum'è paese, supereremu issi ghjorni difficili cù u spiritu di unità, sulidarità è sulidarità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*