E vittime di u terrimotu si sò incontrate cù e so Mamma in Denizli

E vittime di u terrimotu si sò incontrate cù e so Mamma in Denizli
E vittime di u terrimotu si sò incontrate cù e so Mamma in Denizli

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali hà purtatu à Denizli, dopu à u so trattamentu in Ankara, Muhammed di 5 anni è Hüda di 13 anni, feriti in u terrimotu di Kahramanmaraş, è li riunì cù a so mamma, Ahlem Misto.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, Ahlem Misto, cù a so moglia è i so figlioli, hè statu lasciatu sottu à e macerie per via di u colapsu di i so edifici in u disastru di u terrimotu in Kahramanmaraş. Mamma Misto è i so figlioli, Muhammed di 5 anni è Hüda di 13 anni, sò stati feriti è fughjenu da e macerie. A so moglia hè morta. Mamma Ahlem Misto, chì hè stata tirata fora di i naufragi, era trattata in l'Hospital di Mersin City, mentre chì i so figlioli eranu purtati à l'Hospital di Ankara Bilkent City per trattamentu.

Dopu à a migliione di a salute di i zitelli, u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali hà cuntattatu i membri di a famiglia è li identificanu. Dopu, in u risultatu di l'esaminazione suciale realizata da i prufessiunali pertinenti di u ministeru, hè statu cunsideratu appropritatu per purtà i zitelli à e so mamma, chì si sò stallati cù u so fratellu in Denizli dopu u so trattamentu in Mersin.

I fratelli Muhammed è Hüda, chì u trattamentu hè statu finitu in l'uspidale, sò stati purtati à Denizli da i funzionari di a Direzzione Provinciale di Famiglia è Servizi Suciali d'Ankara per esse riunite cù a so mamma dopu esse liberata da l'uspidale. E mamme è i so figlioli, chì si sò riuniti ghjorni dopu à u terrimotu, si sò abbracciati è si bramavanu.

In u prossimu periodu, a famiglia serà seguita da squadre custituite da staffi prufessiunali è staff ASDEP in u scopu di u prugramma di u ministeru "I zitelli sò sicuri", è un sustegnu psicosociale serà furnitu à a famiglia.

Bekir Koçyiğit, u direttore provinciale di a famiglia è di i servizii suciali d'Ankara, hà datu infurmazioni nantu à a consegna di e vittime di u terrimotu chì ùn puderanu micca esse accumpagnate da u terrimotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş à e so famiglie.

Koçyiğit hà dichjaratu chì i zitelli chì sò stati purtati à l'Hospital di Ankara Bilkent City cù u serviziu d'urgenza 112, chì sò stati identificati cum'è minori non accumpagnati per via di u terrimotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş, eranu sicuri, è chì a determinazione di e famiglie di i zitelli hè stata. realizatu da u persunale prufessiunale di u ministeru chì travaglia in l'uspidale. U Direttore Provinciale Koçyiğit hà dichjaratu chì a determinazione di e famiglie di i fratelli Muhammed è Hüda Misto hè realizatu per mezu di u sistema di SOYBİS, MERNİS è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, è chì saranu riuniti cù e so mamme in u risultatu di cunfurmà i registri. è dichjarazioni di i zitelli.