L'azzione cumuna contr'à a miseria prufonda hè un must

Hè indispensabile à agisce cumuna di fronte à a miseria prufonda
L'azzione cumuna contr'à a miseria prufonda hè un must

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà valutatu l'attività di serviziu suciale è d'aiutu suciale in a cità cù i merri di 11 distretti metropolitani. Parlendu à a riunione induve a decisione di piglià azzione cumuna contr'à a miseria profonda, u sindaco Soyer hà dettu: "Semu di fronte à una miseria assai profonda chì scuzzula a vita di e persone. "Avemu da travaglià in coordinazione per ghjunghje à più di i nostri citadini", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerurganizata e so riunioni regulare di cuurdinazione cù i merri di i distretti cintrali, sta volta sottu u titulu di serviziu suciale è attività d'aiutu. À a riunione tenuta in Ahmed Adnan Saygun Art Center, u Capu di u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Ulaş Aydın, hà datu infurmazioni nantu à i servizii di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Spiegò l'attività da fà durante u Ramadan.

Soyer: "A povertà profonda scuzzulate a vita"

In riferimentu à a crisa ecunomica in u paese, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "A maiuranza di i nostri citadini sò stati assai affettati negativamente da l'inflazione è u costu di a vita. Ci sò cifre assai impressiunanti in l'indagine di tendenze di i cunsumatori chì avemu realizatu. U 21,5 per centu di i nostri citadini ùn anu micca compru carne rossa per un annu, u 23 per centu ùn anu micca compru vestiti per l'ultimu annu, è u 26 per centu di i ghjovani anu cessatu completamente di manghjà fora. 10 da 7 persone ùn cumprà più latti è latticini. Sfurtunatamente, sta stampa ùn hè ancu capitu. Ma hè una miseria assai prufonda, una miseria chì scuzzula a vita di a ghjente. Semu di fronte à questu. "Avemu da travaglià in coordinazione per ghjunghje à più di i nostri citadini", disse.

Quale hè participatu ?

A riunione hà participatu u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, u sindaco di Karabağlar Muhittin Selvitopu, Karşıyaka u sindaco Cemil Tugay, Bayraklı U sindaco Serdar Sandal, u sindaco di Bornova Mustafa İduğ, u sindaco di Gaziemir Halil Arda, u direttore di l'aiutu suciale di a municipalità di Balçova Arzu Yıldırım, u sindaco di a municipalità di Buca Hatice Güral, u sindaco di u sindaco di a municipalità di Çiğli Ali Gül, u direttore di a cultura è l'affari suciale di a municipalità di Narlıdere, u generale di a municipalità metropolitana Ebru İzci U secretariu Barış Karcı, u secretariu generale diputatu Ertuğrul Tugay, u capu di u dipartimentu di i servizii suciali di a municipalità metropolitana di Izmir, Ulaş Aydın, u capu di u dipartimentu di i prughjetti suciali di a municipalità metropolitana di Izmir, Anıl Kaçar, u capu di u dipartimentu di i servizii di ghjuventù è sporti di a municipalità metropolitana di Izmir Hakan Orhunbilge è i burocrati anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*