Demolizione di 35 di 3 Edifici per i quali a Decisione Urgente di Demolizione hè stata fatta in Diyarbakir Cumpleta

A Demolizione di a Farina da a Struttura in Diyarbakir per a quale una Decisione Urgente di Demolizione hè stata presa
Demolizione di 35 di 3 Edifici per i quali a Decisione Urgente di Demolizione hè stata fatta in Diyarbakir Cumpleta

A municipalità metropolitana di Diyarbakır hà finitu a demolizione di 3 edifici chì sò stati assai dannati dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras, chì sò stati qualificati cum'è u "disastru di u seculu".

Dopu à i terrimoti, e squadre tecniche di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu cuntinueghjanu i so studii di valutazione di danni in tutta a cità.

Duranti i studii, l'edifizii chì avianu danni strutturali chì minacciavanu a vita è a sicurità di a pruprietà di i citadini è chì anu da esse demoliti urgente sò stati identificati.

Cù a coordinazione di a Municipalità Metropolitana è u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hè statu decisu di demolisce 35 edifici in i distretti Sur, Yenişehir è Bağlar di u centru di a cità in a prima tappa.

In questu cuntestu, a demolizione di l'edificiu di 9 è 10 piani in a strada Cengizler in u distrittu Mevlana Halit di u distrittu Centrale Bağlar è l'edificiu di 485 piani in a strada 10 hè stata cumpletata.

E squadre, chì travaglianu à cullà i casci da a demolizione di 3 edifizii in a zona di scavi di a municipalità, cuntinueranu u so travagliu di demolizione d'altre strutture chì ci vole à demolire urgentemente.