Dragonflight hè in forma di esse una di e migliori espansioni di WoW mai

Clipboard

Dragonflight per World of Warcraft riduce a densità cumparatu cù espansioni precedenti.

World of Warcraft: Dragonflight hà finalmente pigliatu u celu, chì permette à i ghjucatori di cavalcà i so novi monti di dragoni in Azeroth. L'espansione hà per scopu di allevà u pedale è furnisce i ghjucatori cù una sperienza più rilassante è cunfortu. Sè vo site attivamente ghjucatu World of Warcraft da a so liberazione (circa 18 anni fà), sapete chì u MMO hè andatu in un territoriu salvaticu incunificata in termini di storia. Avà, Dragonflight torna i so ochji à u cunfortu è Conduce à i montaggi WoW..

Squeezing the Way to the Dragon Islands WoW

Raggiungere l'Isule Dragon durante u lanciu hè probabilmente a vostra sfida più grande quandu pruvate a nova espansione. Ùn vi preoccupate micca troppu se site di ritornu in Durotar o u vostru caratteru si blocca trà l'Isule di u Dragone è i regni di Kalimdor - in realtà succede à quasi tutti i prughjetti di entre in u ghjocu. Cù tanti pirsuni chì provanu à entre in a zona, i servitori cuminciaru à ghjinochje un pocu, ma s'è vo aspettate un pocu tempu, a fila hà da cumincià à diminuisce è sarete in l'Isule Dragon in pocu tempu.

Una volta à l'internu, preparate per l'impattu perchè u ritardu serà terribili. Questu hè da aspittà chì ci sò millaie di ghjucatori chì provanu u so megliu per strincà in un servitore digià pienu. Ùn ti ne fà; Questu ùn durà micca - una volta chì l'hype mori, ghjucatori WoW d'oru Quandu avete stancu di cultivà, tuttu diventerà più stabile.

Ghjucà cum'è Dracthyr hè incredibilmente divertente

Avemu vistu assai in termini di migliione in u creatore di caratteri WoW annantu à l'anni, ma Dracthyr hè senza dubbitu u megliu di u gruppu. Parlemu prima di persunalizazione. Ci hè parechje scelte per ogni dettagliu pussibule, da a forma di e so scale à e curve di e so corne. Pudete aumentà o diminuite a dimensione è ancu aghjunghje spikes (più alette) quasi in ogni locu chì vulete. Ùn avemu micca finitu ancu, perchè ancu voi pudete creà a so faccia, u disguise umanu di l'antica razza utilizata fora di l'Isule Dragon. Ci hè assai da cunsiderà quandu crea ciò chì u vostru Dracthyr serà cum'è un Homosapien. Sò ancu assai più visualmente interessanti chì e razzi normali umani è elfi, postu chì conservanu e so scale è e corne. Mentre ghjucate cum'è Dracthyr, pudete uttene trè tippi di caratteri WoW à una volta: u tipu di mostru, u tipu di bestia è u tipu sexy.

Ancu megliu se accoppiate Dracthyr cù u stilu di ghjocu Evoker. Per quelli chì ùn cunnosci micca, Evoker hè simile à i sorcerers chì sò cast in, ma anu ancu assai più da offre. Avete nutatu chì mentre altre classi è razze sò intercambiabili in World of Warcraft, Dracthyr pò esse solu Evokers. Ùn significa micca solu chì avete una sola opzione per sceglie quale classa ghjucà cum'è, ma a forma di Dracthyr è u stilu di cummattimentu di Evoker sò intrecciati.

Puderete pensà chì hè terribili per avè una sola classa perchè ùn avete micca una scelta, ma una volta chì vede quantu impressiunanti l'abilità di l'Ascensione hè, ùn tornerete mai à aduprà una altra classa. Soar vi permette di viaghjà intornu, chì vi permette di lancià in u celu è di vulà veloce in lochi distanti. Nisuna altra classe pò paragunà à a forza di Dracthyr in quantu à a mobilità. Ci hè u Druid è u Demon Slayer, di sicuru, ma à quale si importa di planà è di saltà doppiu intornu à a mappa quandu pudete volà un marcatore di ricerca dopu l'altru?

Terzu postu Perfettu per l'amatori di MMO

"Third row" hè un termu sociologicu per induve andemu quandu ùn simu micca in u travagliu o in casa. In fatti, hè una zona di rilassazione fridda è cunfortu. World of Warcraft hè stata a "terza linea" per i dilettanti casuali è MMO dapoi parechji anni. Espansioni recenti ci anu trascinatu in un cuntenutu infinitu è ​​avventure epiche. Fixemu i regni di a morte, viaghjemu in un regnu sottumarinu guvernatu da una regina tirana Naga, è ancu cuntrullatu una culla cosmica straniera. In Dragonflight, puderete sempre truvà novi avventure, ma averà ancu a pussibilità di gode di i piacè più simplici in a vita.

Dragonflight emana un sensu di grandezza è fauna inesplorata. Puderete aspittà novi avventure è i soliti tipi di quests chì uccidenu mobs o raccolte provvisti, ma à a fine di u ghjocu, tuttu ùn serà micca cusì intensu. L'ultimu ghjocu di Dragonflight vede una liberazione di tensione postu chì l'attività di u livellu massimu consistenu in stendu cù l'amichi è furmà una fazione cun elli. Sò passati i ghjorni chì duvemu esse l'ultimu bastione di a fine di u mondu. Avà vi sò incaricati di pesca o caccia cù i vostri cumpadri.

Una sperienza cunfortu

Tuttu ciò chì avemu discututu rende Dragonflight assai più còmode cà espansioni precedenti. L'aghjunzione di Valdrakken, a capitale è u centru suciale di Dragonflight, hè un aiutu tremendu per quella vibe extra rilassata. Oribos s'assumigliava più à un aeroportu internaziunale in Shadowlands chè à una propria "casa". Intantu, a Battaglia di Azeroth avia dui capitali (una per ogni faczione). Per l'espansione attuale, pudete aspittà di passà assai più tempu in Valdrakken, postu chì questu hè induve più praticà i vostri articuli è u cummerciu di l'oru WoW.

Attualmente, a cumunità risponde positivamente à ciò chì Dragonflight di WoW hà da offre. Cunsiderendu chì avemu avutu duie espansioni deludenti in una fila, Dragonflight si sente cum'è una soffiata d'aria fresca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*