80 donne salvate da u naufragiu à l'ora 2 in Elbistan

Una donna salvata ghjustu da u naufragiu in l'ore di l'Elbistan
80 donne salvate da u naufragiu à l'ora 2 in Elbistan

E squadre di ricerca è salvata in u corpu di u Dipartimentu di u Bomberu di a Municipalità Metropolitana di Trabzon, anu salvatu 80 donne vivi da e macerie à l'ora 2 in Elbistan.

E squadre di ricerca è salvezza di a Municipalità Metropolitana di Trabzon, chì anu realizatu u travagliu di salvezza cù 3 squadre diverse in Adıyaman, Kahramanmaraş è Hatay, chì sò stati affettati da u terrimotu, anu vistu un miraculu in Elbistan u 4 ghjornu di u terrimotu. Tuttu u mondu era toccu da u fattu chì e squadre, travagliendu senza stop per un mumentu, salvavanu 80 donne da i rubbles à l'ora 2.

UN TOTALE DI 12 PERSONE RESCUE

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Trabzon, "Videndu i nostri citadini esce da e macerie di l'edificazioni distrutte u 4 ghjornu di u terrimotu aumenta a nostra speranza. I nostri squadre, chì travaglianu in Adıyaman, Kahramanmaraş è Hatay, anu salvatu 12 persone, dui di elli zitelli, vivi da e macerie finu à avà. Cridemu sinceramente chì e boni nutizie da i nostri squadre aumenteranu. I nostri squadre di ricerca è salvezza cuntinueghjanu u so travagliu in a regione in cunfurmità cù a guida di l'AFAD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*