Emirates lancia un trasportu aereu d'emergenza per e vittime di u terremotu in Turchia, Siria

Emirates lancia u trasportu aereu per l'assistenza d'urgenza à e vittime di u terremotu in Turchia è Siria
Emirates lancia un trasportu aereu per l'assistenza d'urgenza à e vittime di u terremotu in Turchia è Siria

In risposta à i terremoti devastanti in Turchia è Siria, l'Emirati è a Cità Umanitaria Internaziunale (IHC) stabiliscenu un trasportu aereu per portà forniture umanitarii d'emergenza, forniture mediche è equipaghji per sustene i sforzi di succorsu in terra è in u mondu. Operazioni di ricerca è salvezza in i dui paesi. I primi spedizioni sò previsti per spedinu oghje nantu à i Voli Annex 121 è Annex 117 è seranu custituiti da coperte termali è tende di famiglia da UNHCR, seguita da una carica di kit medichi di l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è di u Programma Alimentariu Mundiale (WFP) è aiutu umanitariu. . Rifugi coordinati da IHC in Dubai.

Spedizioni supplementari di coperte, tende, kit di refuggiu, luci stroboscopiche, rampe di distribuzione d'acqua è kit medichi di trauma è d'emergenza saranu fatti in Emirates in i ghjorni à vene.

Emirates SkyCargo prevede di assignà spaziu di carica per circa 100 tunnellate d'aiutu umanitariu in i so voli di ogni ghjornu à Istanbul per e prossime duie settimane. I suministri d'emergenza critichi purtati da l'Emirates seranu allora consegnati da l'urganisazioni lucali à e zone affettate in u sudu di a Turchia è u nordu di a Siria, sustenendu i travagliadori d'emergenza in terra è furnisce l'assistenza assai necessaria à centinaie di millaie di persone affettate da u terrimotu.

Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, presidente è CEO di Emirates, hà dettu: "Stemu cù u populu turcu è sirianu è travagliemu cù esperti di urganisazioni cum'è a Cità Umanitaria Internaziunale per aiutà efficacemente e persone affettate da u terrimotu è sustene i sforzi in generale. fattu direttamente in situ. Emirates hà una vasta sperienza in u sustegnu di l'aiutu umanitariu è offre una capacità larga regulare è permanente per forniture umanitarie è mediche, cù trè voli ogni ghjornu à Istanbul. Emirates sustene ancu i sforzi umanitarii in corso di l'UAE in Turchia è Siria.

"IHC hè impegnatu à furnisce à e persone affettate da u terrimotu u sustegnu umanitariu è e risorse chì anu bisognu. Comu parte di e nostre attività, simu attualmente pigliate i passi più necessarii per furnisce l'assistenza, cumpresu u trasportu aereo di forniture mediche vitali, rifugi è altre forniture umanitarie da l'UNHCR, l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è u Programma Alimentariu Mundiale (WFP). in e zone affettate ", dice S. Eccellenza Mohammed Ibrahim Al Shaibani, presidente di u Cumitatu di Supervisione IHC.

A divisione di carichi di Emirates hà una cullaburazione di longa durata cù IHC, chì permette à a compagnia aerea di risponde rapidamente è in modu efficiente à e missioni umanitarii, cumpresu u trasportu di forniture essenziali è cumunità in tutti l'anguli di u mondu affettati da disastri naturali, epidemie glubale è altre situazioni di crisa. à.

In u 2020, a compagnia aerea hà mediatu l'aiutu à u Libanu dopu l'esplosione in u portu di Beirut. In u 2021, Emirates hà stabilitu un ponte aereu umanitariu trà Dubai è l'India per u trasportu di materiale umanitarii è medichi per aiutà à cumbatte a diffusione di a pandemia di COVID-19. L'annu passatu, a cumpagnia offre capacità di carica à l'urganisazioni partenarii di l'IHC per trasportà l'equipaggiu essenziale è i provvisti à cinque cità affettate da inundazioni in Pakistan.

Duranti l'anni, Emirates hà ancu supportatu i voli umanitarii in cullaburazione cù a Fundazione Airbus. Dapoi u 2013, hà trasportatu più di 380 tunnellate d'alimentu è altri suminati umanitarii vitali cù l'aiutu di u serviziu di ferry A120.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*