Mamma è figliola sottu u naufragiu salvate grazie à Parrot

Mamma è figliola sottu u naufragiu salvate grazie à Papagan
Mamma è figliola sottu u naufragiu salvate grazie à Parrot

E squadre BAĞKUT, chì travaglianu in un naufragiu in Gaziantep, ghjunghjenu à a mamma è a figliola daretu à a pittura in u so travagliu in dicembre quandu u pappagallo hè surtitu. Büşra Özdemir è a so figliola di 3 anni Nur Sima, chì eranu sottu à u tettu colapsatu, sò stati salvati da e squadre.

E squadre BAĞKUT (Bağcılar Search and Rescue), chì anu travagliatu per salvà i citadini chì sò stati sottu à e macerie in e regioni induve a distruzzione hè stata sperimentata da u ghjornu di u terrimotu, sò tornati. U sindaco di Bağcılar, Abdullah Özdemir, è i so culleghi anu accoltu i funzionari BAĞKUT.

I residenti di BAĞKUT anu parlatu di a regione affettata da dui terremoti maiò in Kahramanmaraş è di ciò chì hè accadutu quì. U capu di BAĞKUT, Yaşar Ermiş, chì hà assistitu à parechji avvenimenti miraculi, hà seguitu un pappagallo in Gaziantep Nurdağı, è u mumentu di salvà a mamma è a figliola hè stata toccu da tutti.

Ermis hà descrittu e so sperienze in quellu mumentu cusì:

"Avemu travagliatu nantu à i naufragi di un grande edificio di appartamenti. Avemu vistu un pappagallo chì volava da una distanza. Avemu pensatu chì puderia esse vivu quandu l'acellu esce. Avemu travagliatu à quellu puntu. Avemu capitu da u sonu chì ci era qualchissia chì campava quì. Per dà a morale à quelli chì sò sottu à e macerie sohbet avemu fattu. Quandu avemu sguassatu u pittura chì apparsu davanti à noi, avemu scontru a mamma è a figliola daretu. Ma sò stati intrappulati in u spaziu induve un corpu umanu si mette. Prima, avemu salvatu Nur Sima Özdemir di 3 anni. Tandu a mamma ci hà aiutatu à scaccià e macerie. Infine, avemu salvatu a mamma Büşra Özdemir (30), ma u babbu è u so altru zitellu sò morti in a sala ".

Abdullah Oğul, un altru membru di BAĞKUT, hà dettu chì dopu à a liberazione di Nur Sima, u so primu desideriu era gelatina.