L'animali salvati da u naufragiu sò stati purtati à Izmir

L'animali salvati da u naufragiu sò stati purtati à Izmir
L'animali salvati da u naufragiu sò stati purtati à Izmir

L'animali chì sò stati salvati da i detriti in a zona di u terrimotu è lasciati senza assistenza da e squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir sò stati purtati à u Pako Stray Animals Social Life Campus. I misgi, i cani è l'acelli trattati da i veterinari ripiglià prestu a so salute.

A municipalità metropolitana di Izmir cuntinueghja i so sforzi per guarì e ferite di u disastru di u terrimotu, l'epicentru di quale hè Kahramanmaraş è chì affetta 10 pruvince. Cuntinuendu à sustene in parechji spazii, i squadre di a Municipalità Metropolitana salvavanu 300 animali da i naufragi in a zona di disastru. L'animali vagabondi salvati da i naufragi in Osmaniye è Hatay da a Direzzione di l'Affari Veterinari di a Municipalità Metropolitana di Izmir è e squadre di ricerca è salvata di a Municipalità Metropolitana di Izmir sò stati purtati à u Campus di Vita Sociale di Pako Stray Animals di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

300 animali salvati

Umut Polat, Direttore di a Branca di l'Affari Veterinarii, hà dichjaratu chì e squadre salvavanu circa 300 gatti è cani da u naufragio. Umut Polat hà dettu chì 3 misgi in Osmaniye, 9 cani è dui budgies in Hatay sò stati purtati in İzmir dopu chì sò stati sguassati da i naufragi perchè i so patroni ùn anu pussutu esse ghjunti. Avemu principiatu a so cura. Avemu fattu u so trattamentu. Travaremu per aiutà questi orfani superà u so traumu. In particulare, assicureremu ch'elli sò socializzati per eliminà e so paure è l'inquietudine. Pruvaremu di ghjunghje à i patroni di sti criaturi. Pruvaremu di accoglie quelli chì ùn avemu micca pussutu ghjunghje quì è truvà una casa calda ".

Impiegati di Pako Stray Animals Social Life Campus, chì chjamavanu u budgerigar salvata da u naufragio cum'è Can è u canarinu cum'è Umut, sò assai interessati à l'acelli chì portanu à i so uffizii.

Serviziu cù i dispositi mobili

Umut Polat hà dettu ancu chì anu andatu in a regione cù un veiculu di serviziu mobile subitu dopu à u terrimotu è hà dettu: "Dopu à pocu tempu, avemu mandatu un secondu veiculu mobile à a regione. Inoltre, avemu furnitu l'alimentu di ingrassamentu à i paisani in modu chì quelli chì campanu in e zone rurale ùn soffrenu micca. Avemu mandatu circa 5 tunnellate di cibo per gatti è cani, 25 tunnellate di mangimi da ingrassamentu è 25 balle d'alfalfa in a regione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*