U 80 per centu di Gaziantep hà cuminciatu à esse furnitu d'acqua

Percentuale di Gaziantep hà cuminciatu à furnisce l'acqua
U 80 per centu di Gaziantep hà cuminciatu à esse furnitu d'acqua

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà dettu chì a culpa causata da u terrimotu hè stata eliminata è chì l'acqua potabile hè stata cuminciata à dà à 80 per centu di a cità.

Facendu una valutazione di a situazione in a stallazione di GASKİ in Hacıbaba, u presidente Fatma Şahin hà dichjaratu chì e squadre anu fattu sforzi straordinarii per furnisce l'acqua dopu à u disastru di u terrimotu è anu utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"U più impurtante hè di adattà a vostra capacità istituzionale in tempi difficili. Una di e nostre istituzioni più impurtanti quì hè GASKİ. Perchè Herete, induve vene a vena principale, era una zona di terramotu di prima classe, è induve sò i Mizmilli Wells, ci sò stati fallimenti per un grande disastru di terramotu. A squadra hè cusì forte chì hà riparatu i difetti di pumping assai rapidamente. Avemu travagliatu cù u sistema smart hush per deci anni, è sta squadra l'utiliza in una manera superiore. Avemu avà cuminciatu à furnisce 80 per centu d'acqua potabile à a nostra cità. Questu hè assai impurtante è impurtante. Grazie mille à tutta a squadra. Per u 20 per centu restante, aspittemu chì a turbidità di l'acqua da Mizmilli si ne vai. Quandu cascà, avemu da cumincià à dà acqua à 20 per centu ".

Hüseyin Sönmezler, Direttore Generale di GASKİ, hà dichjaratu chì u bacinu, induve l'acqua potabile di Gaziantep hè furnita, hè in a regione induve u terrimotu hè statu più severu. Ellu hà dichjaratu chì i malfunzionamenti in l'installazione sò stati riparati è i malfunzionamenti in i tubi d'acqua sò stati riparati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*