Atelier tradiziunale di Beypazarı Bürgüsu mobilizatu per e vittime di u terremotu

Atelier tradiziunale di Beypazari Twirl mobilizatu per e vittime di u terremotu
Atelier tradiziunale di Beypazarı Bürgüsu mobilizatu per e vittime di u terremotu

Workshop Beypazarı Bürgüsü, chì hè statu stabilitu in Keçiören Aktepe Neighborhood Mansion, in u scopu di u "Prughjettu di l'impiegu di e donne Beypazarı Bürgüs da a Tradizione à u Futuru" realizatu da Her Dem Association cù u sustegnu di a Municipalità di Keçiören, a Camera di Cummerciu di Ankara (ATO) è Ankara Maturation Institute, mobilizatu per i vittimi di u terrimotu.

In l'attellu induve i furmatori femini è i trainees travaglianu volontariamente, l'attività lucali di tessitura di tela sò stati interrotti per un tempu per via di u terrimotu. I travaglii cuntinueghjanu cù a pruduzzione di trapunte, cuperte è piumini in l'attellu di cucitura situatu in u palazzu di quartiere. I prudutti prudutti quì sò mandati à i vittimi di u terrimotu. I sopravviventi di u terrimotu chì venenu à Ankara puderanu prufittà di stu cursu in u periodu à vene, è puderanu sia participà à a produzzione è cuntribuiscenu à l'ecunumia di a famiglia cù i prudutti chì pruducenu.

Visitendu u Workshop di Beypazarı Bürgüsü cù u presidente di l'ATO Gürsel Baran, u sindaco di Keçiören Turgut Altınok hà dettu: "Avemu riunitu e nostre donne cù telai manuali in u scopu di u Prughjettu di l'impiegu di e donne Beypazarı Bürgüs da a Tradizione à u Futuru. Purtemu i nostri valori tradiziunali à u futuru. Cù u nostru prughjettu, chì dura circa un annu, avemu furnitu a furmazione à 4 donne in 86 gruppi in un arte chì hè affundatu in l'obliu. Avemu datu à 8 donne l'uppurtunità di avè un impiegu dendu un certificatu di maestru di trainer in tessitura lucale. Avà, stu attellu hè statu mobilizatu per i nostri vittimi di u terrimotu. Ringraziemu u nostru presidente è a gestione di l'ATO, l'Associazione Her Dem è l'Istitutu di Maturazione di Ankara per u so sustegnu. disse.

Zahide Funda Öztürk, presidente di a so Associazione Dem, hà spiegatu u travagliu realizatu in l'attellu cusì:

"Avemu partenarii chì sustenenu è travaglianu cun noi per u nostru Beypazarı Bürgüsü Workshop. Questi sò Keçiören Municipality, ATO, Ankara Maturation Institute. Inseme cerchemu di furnisce un impiegu per e donne. Vulemu rinasce un arte scurdatu. Vulemu ancu cuntribuisce à l'ecunumia. Quì furnimu furmazione à i nostri trainees per trè mesi. Dopu trè mesi, cuntinuemu i nostri corsi cù i nostri novi trainees. Attualmente, un prughjettu hè realizatu cù l'Agenzia di Sviluppu. Bürgün hà un maestru di 80 anni, ùn ci hè un altru maestru di questu arte. In Beypazarı, avemu cuntribuitu à l'ecunumia cù i nostri 8 maestri furmatori chì anu ricevutu furmazione di furmatori. Avemu un tela à 4 zampe. Tessemu u cuttuni è a seta. Facemu ancu tissuti lucali lucali. Questu hè in realtà una spezia di velu in i cofani di dote di e spose di Beypazarı. Vulemu sparte stu arte di burgü cù i sopravviventi di u terrimotu, sia per assicurà a so riabilitazione sia per cuntribuisce à elli economicamente. Anu avè l'uppurtunità di vende i so prudutti sia in l'Uffiziu di Vendita Keçikoop di a Municipalità di Keçiören sia in Aktepe Mahalle Mansion. Vuleriamu principià un tali cursu in u novu mandatu. Avemu ancu un attellu di cuncepimentu è un attellu di cucitura quì. Dapoi u primu mumentu di u terrimotu in stu attellu di cucitura, avemu cusitu è ​​mandatu circa 500 manta di prima manu. In seguitu, ci era una cità di cuntainer custruita in cunghjunzione cù ATO, avemu fattu a biancheria di lettu per questu. Cuscini, piumoni è biancheria da letto sò purtati quì cù e nostre donne vuluntarii. Avemu trasfurmatu stu locu in un attellu per aiutà e vittime di u terrimotu. Avemu preparatu è manderemu circa 384 set di dorme ".

Nihal Yıldız, unu di i formatori di l'attellu, chì hà dettu ch'elli anu pigliatu una pausa da a tela, hà dettu: "Avemu cessatu u nostru attellu. Attualmente facemu un travagliu di succorsu per e nostre vittime di u terrimotu. Cusemu biancheria, facemu set di biancheria, cusemu coperte è cullemu donazioni di vestiti. Questu hè cumu pruvemu di fà u nostru megliu. Avemu compru tessuti in massa quì. Tagliamu, cucemu, overlock, cucemu i snap fasteners, dopu li imballemu è li mandemu à i siti di terremoti, è continueremu à mandà. disse.

CONTRIBUZIONI DI L'ATTERU À E FEMME

L'Atelier Beypazarı Bürgüsu, chì hè statu stabilitu in u scopu di u Prughjettu di l'impiegazione di e donne Beypazarı Bürgüs, da a Tradizione à u Futuru in a Mansion di Quartiere Aktepe di a Municipalità di Keçiören, opera da circa un annu. In i furmazioni di tessitura, chì si sò tenuti in gruppi 3 cù furmazioni di 4 mesi, un totale di 86 donne sò stati furmati in l'arti di tissitura, chì hè affundatu in l'obliu. Nisuna spesa o materiale hè dumandatu da i trainees in i furmazioni. I prudutti chì producenu sò offerti in vendita in Keçiören Municipality Aktepe Mahalle Mansion è Keçikoop. Ottu donne residenti in Keçiören anu ricivutu un certificatu di maestru di furmazioni in u tessulu lucale grazie à l'uccello in questu attellu. Parechje donne anu ancu permessu di avè un travagliu. Una di queste donne hà cuminciatu à travaglià cum'è maestru di furmazione in l'Istitutu di Maturazione di Ankara.