Cina Custruirà 2023 Chilomitri di Ferrovia d'Alta Velocità in 2

Un Mille Chilomitri di Ferrovia d'Alta Velocità Custruirà in Cin
Cina Custruirà 2023 Chilomitri di Ferrovia d'Alta Velocità in 2

China State Railway Group Corporation (China Railway) hà annunziatu chì pensanu à custruisce più di 2023 chilometri di ferrovie, cumprese 2 chilometri di ferrovia à alta velocità in 500, per fà u sistema di trasportu di a Cina una reta avanzata.

China Railway rinfurzà e cunnessione trà e ferrovie à diversi livelli è riempirà i lacune in a strada ferroviaria per accelerà a custruzzione di l'infrastruttura ferroviaria per stimulà l'ecunumia è benefiziu a società in 2023.

A cumpagnia hà dettu ancu chì a custruzzione di parechji prughjetti impurtanti in e regioni suduvestu di u paese serà accelerata, cumpresa a Ferrovia Sichuan-Tibet.

Sicondu a dichjarazione, a China Railway hà righjuntu u so scopu prughjettatu cumpiendu l'investimentu di l'assi fissi di 2022 miliardi 710 milioni di yuan (circa 900 miliardi 104 milioni di dollari) in 800, è hà ancu custruitu 2 mila 82 chilometri di novi ferrovie, cumprese 4 mila 100 chilometri. di ferrovia à alta velocità.

À a fine di u 2022, a lunghezza di e ferrovie funzionali di a Cina superava i 42 mila chilometri, cumprese 155 mila chilometri di ferrovia à alta velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*