U capitanu di a squadra naziunale di handball Cemal Kütahya è u so figliolu sò morti

U capitanu di a squadra naziunale di handball Cemal Kutahya è u so figliolu sò morti
U capitanu di a squadra naziunale di handball Cemal Kütahya è u so figliolu sò morti

A Federazione Turca di Handball (THF) hà annunziatu chì u capitanu di a Squadra Naziunale Maschile, Cemal Kütahya, è u so figliolu, Çınar Kütahya, sò morti in i terremoti in Kahramanmaraş.

A dichjarazione di a federazione hè stata citata cusì:

"Semu felici chì u capitanu di a Squadra Naziunale di Handball Maschile è di a Squadra Naziunale di Handball Beach, Cemal Kütahya, è u so figliolu di 6 anni Çınar Kütahya, chì sò stati lasciati sottu à e macerie in a casa duv'ellu campava in Hatay Antakya, anu persu. a so vita in u disastru di u terrimotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş u 5 di ferraghju, chì hà lasciatu Turchia cun una tristezza prufonda.

Chì Diu hà pietà di u mortu Cemal Kütahya è u so figliolu Çınar Kütahya, chì, cum'è a Federazione Turca di Handball, mantene sempre viva a so memoria, chì rapprisintò u nostru paese à u più altu livellu cum'è u nostru capitanu di a Squadra Naziunale di Handball è hà ghjucatu in Hatay Metropolitana. Club Sportiu Municipale, à i so parenti in luttu è a cumunità di handball, e nostre condoglianze.

A moglia incinta di quattru mesi di u defuntu Cemal Kütahya, Pelin Kütahya, è a sora Nurten Mutlu, chì eranu in a stessa naufragia è vulemu esse salvati vivi, ùn sò micca stati ancora ghjunti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*