U Vicepresidente di HUDA PAR Sağlam: "I travaglii di u terremotu in Adıyaman sò insufficienti"

Vicepresidente di HUDA PAR Studii Insufficenti di Terremoti in Saglam Adiyaman
U Vicepresidente di HUDA PAR Sağlam: "I travaglii di u terremotu in Adıyaman sò insufficienti"

Dopu à l'attività post-terrimotu in Adıyaman, u Vicepresidente di HUDA PAR, İshak Sağlam, hà dettu chì i sforzi di ricerca è salvezza è aiutu in a cità eranu insufficienti.

İshak Sağlam, Vicepresidente di HUDA PAR, Vicepresidente Halef Yılmaz, Partitu SözcüUna delegazione composta da Serkan Ramanlı, membri di u Cunsigliu Amministrativu Generale Vedat Turgut, Mahmut İrtem è Mahmut Eminoğlu hà fattu cuntatti in Adıyaman, chì hè statu assai affettatu da u terrimotu centratu in Kahramanmaraş.

U sicondu ghjornu di u so cuntattu, a delegazione hà visitatu i zoni distrutti da u terrimotu in u distrittu di Kahta è seguitanu i sforzi di ricerca è salvezza in u centru di a cità.

Facendu dichjarazioni dopu à l'esaminazioni chì anu fattu, u Vicepresidente di HUDA PAR İshak Sağlam hà desideratu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a so vita in i terremoti in Kahramanmaraş è una rapida ricuperazione per i feriti.

Dichjarà chì tutte e so preghiere è aspettative sò per a sopravvivenza di quelli chì eranu sottu à e macerie, Sağlam hà dettu: "Oghje avemu ghjuntu à Kahta è Adıyaman. In particulare quandu avemu intrutu in Adıyaman, avemu scontru scene chì a nostra mente è i sogni ùn anu mai accettatu. Semu di fronte à una grande catastrofa. Chì Diu ci aiuti ". disse.

Dichjarà chì i sforzi di ricerca è salvezza è aiutu sò insufficienti, Sağlam hà dettu: "U disastru hè enormu, ma l'intervenzione hè sfurtunatamenti micca abbastanza cum'è vulia. E persone anu aspittatu per esse salvate sottu à e macerie per decine d'ore. Ci sò persone viventi sottu à e macerie. Ci hè unipochi di i nostri citadini chì anu salvatu i so cadaveri à u primu tempu, i lasciavanu nantu à u curb è curanu i feriti. Avemu vistu alcuni utili nantu à i marciapiedi. Avemu vistu a ghjente chì gridava per aiutu è aspittendu per esse salvatu sottu à e macerie. A situazione hè grave. Iè, simu di fronte à un grande disastru. Forse ùn saria micca ghjustu à culpisce i servitori per u disastru quì. Tuttavia, furnisce aiutu sufficiente dopu à u disastru hè ancu un compitu è ​​rispunsabilità di i nostri persone è i gestori ". disse.

"Avemu a civilizazione chì pò caccià stu flagellu cù pocu danni"

Solidu cuntinuau:

"Videmu chì ùn ci hè micca abbastanza coordinazione. Hè una grande distruzzione, ma sfurtunatamenti, ùn pudemu micca gestisce bè e campagni d'aiutu è e campagni di mobilizazione chì pudemu eliminà sta distruzzione cù menu danni. Oghje chjamu Turchia cù un codice assai urgente. Quellu chì hà manghjatu, chì pò cultivà quì, deve cunsegnu urgentemente à Adıyaman senza aspittà a matina. L'imprenditori chì anu equipaggiu di custruzzione in a so flotta, e nostre cumpagnie anu da mubilizà per sguassà stu naufragiu, mettendu qualsiasi arnesi dispunibuli per aiutà e nostre cumpagnie à caccià questi naufragi. Avemu a civilizazione chì pò caccià stu flagellu cù pocu danni. Avemu una civilisazione chì hà un tali desideriu di sulidarità. Ma avemu bisognu di coordinà bè. Avemu bisognu di spiegà questu à u nostru populu per chì ci sò paesi chì ponu furnisce abbastanza aiutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*