I Ferroviari Riparanu Rails Dannatu da u Terremotu

I Ferroviari Riparanu Rails Dannatu da u Terremotu
I Ferroviari Riparanu Rails Dannatu da u Terremotu

TCDD è TCDD Taşımacılık AŞ anu travagliatu senza stop da u primu ghjornu in a zona di u terrimotu sottu a coordinazione di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura. Ferroviari chì travaglianu in coordinazione cù l'AFAD; s'impegna à funzioni impurtanti in a logistica, l'albergu, u mantenimentu, a riparazione è l'evacuazione, aghjunghjendu un pocu balsamo à u soffrenu di e vittime di u terrimotu.

U terrimotu hà causatu danni à un totale di 275 chilometri di linee ferroviarie chì passanu per e pruvince induve hè accadutu. Alarmati dopu à u disastru, i squadre di pruduzzione anu finitu u so travagliu in pocu tempu à 74 chilometri di a linea dannata;

  • Mersin - Adana - Osmaniye - Iskenderun,
  • Cù Adana- Niğde- Kayseri-Ankara
  • U trasportu ferroviariu ininterrottu hè statu furnitu in direzzione Sivas - Malatya - Elazig è Diyarbakir.

I travaglii cuntinueghjanu nantu à i 201 chilometri İslâhiye - Fevzipaşa, Fevzipaşa - Nurdağı, Köprüağzı - Kahramanmaraş. A causa di i tunnelli colapsati nantu à queste linee, 205 squadre di travagliu custituiti da 29 persunale di mantenimentu di strada cuntinueghjanu e so attività. Durante u terrimotu severu, 16 vagoni di merci è 4 set di diesel custituitu da 1 vagoni chì aspettavanu à e stazioni è stazioni sò stati danati moderatamente è pesantemente. Inoltre, 307 vagoni di merci è 9 locomotive sò stati intrappulati in a seccione di linea chjusa. A maiò parte di i vagoni sò stati sguassati, è u travagliu di salvezza di i locomotori è i vagoni intrappulati cuntinueghja.

Questa presentazione richiede JavaScript.

I TRENI PORTAN BENE

210 voli sò stati urganizati à l'area di disastru cù linee cunvinziunali è YHT. Circa 40 mila citadini sò stati evacuati gratuitamente. 458 medichi vuluntarii è 2.700 militari sò stati trasferiti à a zona di u terrimotu da YHT è treni cunvinziunali. 35 treni mandati à l'area di disastru, 453 vagoni è 16 vagoni di l'equipaggiu di custruzzione, 108 vagoni d'aiutu umanitariu, 145 vagoni di 290 cuntenituri viventi, 90 vagoni di 90 riscaldatori di container, coperte, generatori, 30 vagoni di carbone, 5 vagoni mobili. WC, 5 vagoni generatori di unità di riscaldamentu è 54 vagoni più di rifugiu sò stati mandati in più di i vagoni esistenti. Oltre à questi, i spedizioni di container di vita chì andaranu à a zona di u terrimotu, in particulare Izmir è Istanbul, cuntinueghjanu. U sicondu trenu d'aiutu preparatu da i nostri citadini chì vivenu in Romania hè statu mandatu à a zona di u terrimotu passendu per Marmaray. 2 treni di carbone di vagoni carricati da Soma sò stati spediti à Malatya.

6 MIL TERREMOTI FRANU OSPITI DI FERROVII

Pocu dopu à u terrimotu, circa 6 mila di i nostri citadini sò ospitati in quasi un centu di vagoni in diverse stazioni è stazioni. I pasti è l'alloghju sò stati furniti per 200 persone in u situ di custruzzione di Gaziray in Gaziantep, per 500 persone in u situ di custruzzione di Mersin-Adana-Gaziantep High Speed ​​​​Tren Nurdağı, è per 150 persone in u situ di custruzzione di Toprakkale. 661 di i nostri citadini sò allughjati in strutture di furmazione di TCDD in Arsuz è Urla, pensioni in Adana è dormitori di persunale in Ankara, Kayseri, Diyarbakır, Elazığ, Ulukışla è Samsun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*