I ghjovani artisti cumpeteranu ispirati da e linee di Âşık Veysel

I ghjovani artisti cumpeteranu ispirati da e linee di Asik Veyselin
I ghjovani artisti cumpeteranu ispirati da e linee di Âşık Veysel

I ghjovani artisti cumpeteranu à u 50u anniversariu di a morte di u grande pueta folk Âşık Veysel, ispiratu da i linii di u pueta.

Urganizatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu per sustene l'arti cuntempuranei è i ghjovani artisti, u tema di u "Giovane Art: 9th Concursu di Prughjettu Cuntempuraneu" hè a prima linea chì vene in mente, postu chì 2023 hè statu dichjaratu "Annu di Aşık Veysel" da UNESCO, "Sò nantu à una longa strada di l'Ince".

U cuncorsu, chì hà u scopu di incuragisce produzioni innovatori cum'è pittura, scultura, fotografia, video, installazione, novi media, media mista, chì sò a dinamica principale di l'arti d'oghje, per ghjunghje à un publicu più largu, mostrarà à i ghjovani artisti u putere espressivu di Âşık. Veysel, a so perspettiva di a vita è di l'arti da u so core, li permetterà di capisce è spiegà.

À a fine di a cumpetizione, un totale di 5 mila TL serà attribuitu, cumprese 24 mila TL per u successu per 5 opere, 12 mila TL per 20 opere, è 3 mila 500 TL per 250 opere per l'esposizione.

L'applicazioni per u cuncorsu seranu fatte in ligna à u ligame di e-government gorselsanat.ktb.gov.tr ​​trà u 14 d'aostu è u 4 di settembre 2023. E specificazioni di u cuncorsu ponu ancu accede da u stessu indirizzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*