I minatori diventanu i veri eroi di u terremotu

I minatori eranu i veri eroi di u terrimotu
I minatori diventanu i veri eroi di u terremotu

L'industria minera turca, chì hè stata in prima linea per guarì e ferite di tutti i disastri naturali sperimentati in Turchia finu à avà, hà fattu parechji miraculi dopu à dui terremoti cù una magnitudine di 7,7 è 7,6 in Kahramanmaraş. Dopu à i studii chì anu realizatu, era capitu più chjaramente chì i minatori eranu i travagliadori naturali di ricerca è salvata è chì anu da esse trasferiti à a regione immediatamente senza perde u tempu in disastri naturali.

Mentre i minatori di Zonguldak salvavanu a vita di Gülsüm Yeşilkaya, di 8 anni, scendendu à una prufundità di 17 metri in Adıyaman, i minatori chì travagliavanu in i detriti distrutti da u terrimotu in Hatay anu riisciutu à caccià a coppia İbrahim Halil è Ayla Halil. i rubbles dopu à 88 ore è 10 ore di travagliu. Solin di 7 anni in Adıyaman era un altru sopravviventi à u terrimotu, chì hà survivutu grazia à i minatori. I minatori di Soma anu tiratu fora 15 di i nostri citadini vivi da e macerie in Samandag. Mentre chì i minatori anu tiratu Lena, di 11 anni, è a so mamma fora di i rutti 10 ore dopu à u terrimotu cù 160 ore di travagliu, i minatori in Gaziantep ghjunghjenu à Ikranur à a fine di 6 ghjorni. In Hatay, i minatori anu salvatu una mamma è u so zitellu da i rubbles 110 ore dopu. À a fine di l'ora 152 in Adıyaman, a ricerca è u salvezza è i minatori anu purtatu dui fratelli, una donna è un zitellu, vivi. In Elbistan, 4 persone sò stati salvati vivi da i minatori di Soma. I minatori di Rize salvavanu 11 persone, unu di elli un zitellu, in Kahramanmaraş. I minatori di İzmir anu fattu un miraculu salvate duie persone chì eranu sottu à e macerie per 107 è 127 ore. Quessi sò solu uni pochi di esempi.

Rüstem Çetinkaya, presidente di u Cunsigliu di Settore Minerariu di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) è l'Associazione di Esportatori di Minerali d'Istanbul (İMİB), hà dettu: "Dopu à u disastru di u terremotu chì hà feritu prufondamente a Turchia, avemu agitu immediatamente cum'è l'industria minera. Avemu urganizatu per i minatori chì travaglianu in tutta a Turchia per traslassi in a regione. L'imprese minerarie anu ancu mobilizatu per mandà à a regione tutti l'equipaggiu di custruzzione chì puderianu esse usatu in i naufragi. Cum'è tutta a Turchia hè diventata un core dopu à stu grande disastru, noi, cum'è a industria minera, hè diventatu unu. A lotta di i nostri minatori, chì sò andati in u rughjonu senza lampà, cuntinueghja sempre. Semu grati per a lotta di i nostri minatori in u naufragio, ùn pudemu micca pagà i so diritti. Cum'è l'industria minera, continueremu à furnisce tuttu u sustegnu chì pudemu ". disse.

İbrahim Alimoğlu, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di Esportatori di Mine Egee, hà dettu: "A nostra sola agenda da u primu ghjornu era u terrimotu, avemu chjusu e nostre cave è simu in u campu cù u nostru equipamentu di custruzzione. Alcuni di i nostri minatori anu pressatu l'iniziu di u so novu equipaggiu di custruzzione per a prima volta durante i sforzi di ricerca è salvezza di u terremotu. I nostri minatori sò stati pionieri in u focu forestale, tutti i disastri naturali in u passatu, è sò sempre cù u nostru populu in ogni circustanza. I nostri minatori sò quelli chì cunnosci u dent megliu è pruducenu a suluzione più veloce. Da u mumentu ch'elli ghjunghjenu à a zona di u terrimotu, anu travagliatu devotamente è devotamente, aiutendu assai persone per esse salvate. Basgiemu e mani di 10 mila minatori da tutta a Turchia. I nostri minatori di tuttu u nostru paese, in particulare Kozlu, Soma, Armutçuk, Amasra, İzmir è Zonguldak, Turchia vi ringraziu" è riassume i so punti di vista.

Ali Emiroğlu, presidente di l'Associazione Minatori Turchi, hà dettu: "Sfurtunatamente, avemu avutu u più grande disastru di u seculu passatu. Ùn possu micca truvà e parolle per descriverà a tristezza in u mo core. Vogliu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a so vita in u terrimotu, è una ricuperazione rapida à i feriti. Dicu addiu à tutti i nostri citadini. I capi di e nostre squadre di ricerca è salvata di mine preparanu e so squadre appena sentenu parlà di tali disastri, senza aspittà d'istruzzioni. Subitu dopu à u terrimotu, u Cumitatu OHS di a nostra Associazione hà coordinatu trà e nostre cumpagnie membri, u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali è l'AFAD. Noi, cum'è TMD, avemu furmatu un "Crisis Desk" senza perde tempu cù u nostru Cumitatu OHS, chì include ancu i capi di i nostri squadre di ricerca è salvezza. Più di 10 mila minatori da u settore publicu è privatu anu participatu à e zone di terramotu. Ùn pudemu micca ringrazià abbastanza à i nostri minatori chì, cù un sforzu superumanu, salvavanu a nostra vita innumerable da e macerie, risichendu a so propria vita senza batte d'ochju. Avà, mentre pienghjemu e nostre perdite, invece, travaglià ghjornu è notte per guarì e nostre ferite.

Hanifi Şimşek, presidente di l'Associazione di i Fabbricanti di Pietra Naturale è Macchinari All Marble (TUMMER), hà dettu: "Avemu sperimentatu u dulore di u terrimotu chì hà causatu a perdita di vita è una grande distruzzione in 6 pruvince u 10 di ferraghju, sia cum'è individui sia cum'è. settore, cun grande tristezza. Da u primu ghjornu di u terrimotu, u nostru sindicatu, l'associazioni regiunale è l'imprese anu fattu u nostru megliu per salvà a vita è intervene in i detriti. Avemu cercatu modi per canalisà e risorse di l'industria di marmaru à a zona di u terrimotu, è da u primu ghjornu, avemu pruvatu à indirizzà tuttu ciò chì hè dispunibule à a regione, cù e squadre chì avemu: bucket, dozer, loader, camion, lovbed. , gru. Quandu avemu vistu a vita chì l'industria minera, cumpresa l'industria di marmura, salvata da quasi tutti i detriti di l'edifiziu colapsatu da i squadre di salvezza di a minera mandati à a regione, avemu avutu l'emozioni di ogni persona. Semu grati à i nostri squadre di salvezza di a miniera, chì e so mani ùn devenu esse disturbate, i so pedi ùn devenu micca toccu da e petre. Diu benedica a nostra industria ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*