IMM porta una infrastruttura di sistema intelligente à i veiculi di lotta di neve

IBB porta una infrastruttura di sistema intelligente à i veiculi di lotta di neve
IMM porta una infrastruttura di sistema intelligente à i veiculi di lotta di neve

İBB hà implementatu u prughjettu chì porta un sistema intelligente à i veiculi di cumbattimentu di neve. I veiculi dotati di camere di tecnulugia avanzata è sistemi in-vehicle seranu capaci di misurà u salinu è a suluzione utilizata, è a guida sicura serà furnita cù sensori di 360 gradi. L'imaghjini in tempu reale seranu prughjettatu istantaneamente à u centru di cummandu in AKOM. Serà pussibule di vigilà u travagliu di u persunale in i so spazii di rispunsabilità. A permanenza nantu à a strada serà impedita.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà implementatu u prughjettu chì porta una infrastruttura di sistema intelligente à i veiculi di lotta di neve in a so flotta. Cù u prugettu realizatu da İBB Subsidiary İSBAK, a trasfurmazione tecnologica hè stata ottenuta in i veiculi di a lotta di neve è di trasportu di merci in u corpu di u Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Coordinazione di l'Infrastruttura İBB. Siccomu i dati meteorologichi indicanu un periodu friddu è neve, i squadre IMM anu pruvatu i veiculi cù novi sistemi è e preparazioni finali cù l'eserciziu invernale. Inseme à Ayhan Taş, Capu di u Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Coordinazione di l'Infrastruttura IMM, squadre di cumbattimentu di neve da a subsidiaria IBB ISBAK è ISFALT anu participatu à l'esercitu.

TRASFORMAZIONE TECNOLOGICA IN LOTTA NEVE

U Diputatu General Manager ISBAK Cagdas Mersinlioglu, chì hà participatu à l'eserciziu cù e squadre ISBAK, hà nutatu chì anu realizatu trasfurmazioni tecnologiche in i veiculi in IBB. L'innuvazioni chì Mersinlioğlu hà spartutu sò i seguenti:

• Analisi di dati dettagliata cù u sistema di telemetria (infrastrutture di monitoraghju è cuntrollu),

• Sistema di puntuazione di u veiculu è di u cunduttore,

• efficienza di carburante,

• Rilevazione inattiva è violazione,

• Gestione istantanea di a flotta,

• Visualizazione di l'imaghjini in tempu reale è storica,

• Detectioni di colissioni di pedoni è di veiculi cù GSS,

Cuntributi di trasfurmazioni tecnulugichi paragunatu à l'arnesi passati:

• Digitalizà u mudellu di cummerciale attuale,

• Tracciabilità,

• arregistramentu di dati storichi,

• risparmiu di carburante è tempu,

• rilevazione di difetti,

• Riduzzione di i costi,

• rapportu detallatu,

Cuntributi di u sistema di guida sicura:

U cunduttore hè avvistatu cù un avvisu audible in casi cum'è violazione di a strada, colissioni di pedoni, colissioni di veiculi.

• Vehicle Movement Alert

• Dopu distanza

• Lane Departure Warning.

• Pedestrian Detection Warning

PREPARAZIONI OK

Circa 1.600 persunali è 354 spazzaneve, chì eranu prisenti in diversi punti di Istanbul, anu fattu spedizioni nantu à e rotte di serviziu per l'eserciziu invernale realizatu da IMM. I squadre anu pruvatu i veiculi equipati di equipaggiu tecnologicu da a guida sicura à a signalazione. E squadre, coordinate cù e direttive di Ayhan Taş, Capu di u Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Coordinazione di l'Infrastruttura IMM, anu participatu à l'esercitu in diversi punti critichi in tutta a pruvincia.

Fornendu infurmazioni nantu à a preparazione di a neve in l'esercitu, u Capu di Dipartimentu Ayhan Taş hà dettu chì IMM hà pigliatu u più altu livellu di misure in a lotta contru a neve. Dichjarà chì anu fattu l'età media di i veiculi più ghjovanu aghjustendu novi equipaghji di custruzzione à a flotta, Taş hà dettu: "Avemu circa 400 mila tunnellate di salitu in i nostri magazzini. Per più, i nostri sforzi d'acquistu cuntinueghjanu. Pensemu chì averemu un tempu senza prublemi cù a sensibilità di l'Istanbuliti è u so rispettu di e regule ".

SQUADRE PRONTI

IMM hà pigliatu misure contr'à e cundizioni climatichi avversi chì ponu accade in i prossimi mesi. E cundizioni d'inguernu seranu cumbatte in Istanbul cù 9 mila 649 persone è 2 mila 275 veiculi. E squadre di pala di neve è di salatura saranu pronte in 4 punti d'interventu nantu à a reta stradale rispunsabili di 23 mila 598 chilometri in Istanbul è effettueranu travaglii d'interventu quandu hè necessariu. 64 tanki di suluzione seranu aduprati nantu à e strade, è 377 scatuli di sali seranu lasciati in punti critichi. Cù a nevicata, e squadre effettueranu travaglii di pala di neve è di salatura in strade, piazze, entrate è uscite di u metro, fermate d'autobus, sottu è cavalcate, davanti à moli, ospedali è scole, è interveneranu in parti periculose / ghiaccioli, caduti. arburi.

BEUS IN 60 PUNTI

E squadre duveranu u so travagliu in cunfurmità cù i missaghji di u Sistema d'Avvisu Precoce di Icing (BEUS) stabilitu in punti 60 in tutta Istanbul. U seguimentu è a guida di e squadre seranu furnite attraversu u sistema di seguimentu di i veiculi. I veiculi di rimorchiu è di salvezza seranu tenuti pronti nantu à e strade principali di l'arteria è di l'anellu, è eventuali accidenti di trafficu è stanzi nantu à a strada seranu intervenuti rapidamente. E strade di i paesi seranu mantenute aperte cù 168 trattori di pala dati à u cuntrollu di i capi.

BUFFET MOBILE E WC

IMM hà iniziatu u travagliu di serviziu invernale per i citadini senza casa chì vivenu in strade u 22 di nuvembre di u 2022. Attualmente, 595 citadini senza casa, 102 omi è 697 donne, sò ospitati (omi in Esenyurt, donne in Kayışdağı IMM Facilities, è famiglie è omi in 3 alberghi cuntratti in Fatih è Bağcılar).

E squadre di a Direzzione di i Servizii Veterinari travaglianu nantu à l'alimentazione è u trattamentu di l'animali vagabondi. In pisanti nevicate, bevande calde, zuppa è acqua seranu servuti à i cunduttori chì aspettanu in u trafficu à i servizii d'urgenza di l'ospedali, i moli è e strade cù chioschi mobili; I citadini seranu servuti cù toilette mobili chì saranu disposti in punti critichi. Voli supplementari seranu urganizati da IETT, Metro Istanbul è City Lines in date cù forti nevicate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*